استاندار قم:

گره گشايي ازكار مردم بايددر اولويت كاري مسئولان دولتي باشد

استاندار قم بر پاسخگويي سازمان ها نسبت به عملكردشان تصريح كرد: گره گشايي از كار مردم بايد در اولويت كاري مسئولان دستگاه هاي دولتي باشد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،به نقل از روابط عمومي استانداري قم سيد محمدتقي شاهچراغي استاندار قم در نشست صميمي با كاركنان استانداري، ‌فرمانداري ها و واحدهاي تابعه طي سخناني […]

استاندار قم بر پاسخگويي سازمان ها نسبت به عملكردشان تصريح كرد: گره گشايي از كار مردم بايد در اولويت كاري مسئولان دستگاه هاي دولتي باشد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،به نقل از روابط عمومي استانداري قم سيد محمدتقي شاهچراغي استاندار قم در نشست صميمي با كاركنان استانداري، ‌فرمانداري ها و واحدهاي تابعه طي سخناني با اشاره به شرايط حاكم بر جهان و مقابله جمهوري اسلامي با نظام سلطه  اظهار كرد: به بركت خون شهدا و همت كارگزاران و مردم، بروز بيروني انقلاب اسلامي بي بديل است.

استاندار قم با اشاره به شرايط سخت حاكم بر كشور و جنگ رسانه اي و اقتصادي دشمنان افزود: بايستي با تلاش و كار بيشتر زمينه ي گذار از سختي ها و شكست دشمن را فراهم كنيم.

وي با بيان اينكه استانداري و واحدهاي تابعه پيشاني خدمت به مردم هستند، بر ضرورت پيشگامي كاركنان زير مجموعه ي وزارت كشور در پيگيري مشكلات تاكيد كرد و گفت: ادارات دولتي نيز بايستي پيرو سياست هاي هاي استانداري به عنوان نهاد مرجع حاكميت در استان باشند.

شاهچراغي با تاكيد بر پاسخگويي سازمان ها نسبت به عملكردشان تصريح كرد: گره گشايي از كار مردم بايد در اولويت كاري مسئولان دستگاه هاي دولتي باشد.

استاندار قم با اشاره به مشكلاتي از جمله گراني، اشتغال و مسكن در جامعه خاطرنشان كرد: برخي مسائل نيازمند جذب اعتبارات است؛ اما با استفاده از ظرفيت هاي قانوني و پيگيري مستمر مي توانيم بخش قابل توجهي از مشكلات را حل كنيم.

استاندار قم در پايان اين نشست ضمن قدرداني از خدمات آقاي محمدرضا نجارپور  ، سيد مهدي قریشي را به عنوان مدير كل جديد حوزه ي استاندار قم معرفي كرد.