کوتاهی مسئولان در خدمت به محرومان هیچ توجیهی ندارد

امام‌جمعه قم، خواستار ازخودگذشتگی مردم و مسئولان در خدمت به نیازمندان شد و گفت: همه باید به‌اندازه توان و اختیارات خود به محرومان خدمت کنند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، به نقل ازکمیته امداد، آیت‌الله سید محمد سعیدی، امام‌جمعه قم، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای زکات این استان ضمن قدردانی از مردم […]

امام‌جمعه قم، خواستار ازخودگذشتگی مردم و مسئولان در خدمت به نیازمندان شد و گفت: همه باید به‌اندازه توان و اختیارات خود به محرومان خدمت کنند.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، به نقل ازکمیته امداد، آیت‌الله سید محمد سعیدی، امام‌جمعه قم، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای زکات این استان ضمن قدردانی از مردم به خاطر حمایت از اقشار محروم به‌ویژه در ایام کرونا گفت: کمک به نیازمندان یک وظیفه است و در راه خدمت به آن‌ها باید ازخودگذشتگی داشته باشیم.
وی توجه بیشتر مردم به یکدیگر در ایام تحریم و کرونا را بسیار ارزشمند توصیف و اظهار کرد: این اقدامات خداپسندانه نشان می‌دهد مردم عزیز ایران دنبال خطوط و جریان‌ها نیستند و مسئولان باید این سبک و منش مردم را باید سرلوحه کار خود قرار دهند.
عضو مجلس خبرگان رهبری بزرگواری مردم شریف کشور را خاطرنشان و تصریح کرد: مسئولان نباید از این مردم غافل شوند و اگر می‌توانند برای محرومین کاری انجام دهند توجیه و معنا ندارد که کوتاهی کنند.
وی ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک مشکلات معیشتی، فرهنگی و اجتماعی مردم به‌ویژه نیازمندان با سرعت بیشتری حل شود.
در ابتدای جلسه ستاد زکات استان قم، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات استان قم، گزارشی از عملکرد این نهاد و شورای زکات استان ارائه کرد.