کلاهبرداری با حربه دعا نویسی در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا استان قم گفت: کلاهبرداران فضای مجازی با بهره گیری از روحیه ی معنوی افراد جامعه اقدام به کلاهبرداری با حربه ی دعا نویسی در فضای مجازی می کنند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ “علی موالی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: با افزایش کاربران فضای مجازی کلاهبرداران نیز […]

رئیس پلیس فتا استان قم گفت: کلاهبرداران فضای مجازی با بهره گیری از روحیه ی معنوی افراد جامعه اقدام به کلاهبرداری با حربه ی دعا نویسی در فضای مجازی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ “علی موالی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: با افزایش کاربران فضای مجازی کلاهبرداران نیز همواره به راه و روش های جدید برای کلاهبرداری در این فضا متوسل می شوند و در این راستا عده ای نیز با ناآگاهی در دام این افراد گرفتار می شوند.

وی افزود: پس از استفاده از روش های متفاوتی مانند برنده شدن در مسابقات و جشنواره ها یا فروش های اینترنتی و استفاده از درگاه های تقلبی که با هشدارهای مستمر پلیس این روزها تیر بسیاری از کلاهبرداران به سنگ خورده، کلاهبرداران فضای مجازی به روش های دیگری مانند دعانویسی و طلسم متوسل شده اند و با فریفتن افراد اقدام به کلاهبرداری می کنند.

رئیس پلیس فتا استان قم با هشدار به کاربران فضای مجازی از آن ها خواست تا با افزایش آگاهی در خصوص استفاده از فضای مجازی و توجه به هشدار های پلیس فتا از گرفتار شدن در دام کلاهبرداران در امان بمانند.