کشف ۸ میلیارد ریالی پتوی خارجی قاچاق در قم

فرمانده انتظامي استان از کشف ۸میلیارد ریالی انواع پتوی خارجی قاچاق در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سردار”سید محمود میرفیضی”در تشریح اين خبر اظهار داشت: با دریافت خبری مبني بر فعالیت متصدی يک واحد صنفي پتو فروشي در امر خريد و فروش پتو های خارجي قاچاق ،موضوع در دستور کار ماموران پلیس […]

فرمانده انتظامي استان از کشف ۸میلیارد ریالی انواع پتوی خارجی قاچاق در قم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سردار”سید محمود میرفیضی”در تشریح اين خبر اظهار داشت: با دریافت خبری مبني بر فعالیت متصدی يک واحد صنفي پتو فروشي در امر خريد و فروش پتو های خارجي قاچاق ،موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود:در تحقیقات پلیس مشخص شد متهم با برقراری تعامل با رانندگان خودروهای قاچاق بر، از آنان اجناس خارجی غیرمجاز خریداری و به فروش می رساند.
فرمانده انتظامي استان تصریح کرد:در بازدید ماموران از مغازه موصوف تعداد ۲ هزارو ۲۴۰ تخته پتو مسافرتي يک نفره و دو نفره چيني قاچاق و فاقد مدارک مثبته گمرکي کشف شد.
وی ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان،ارزش ريالي کالاهای مکشوفه ۸ ميليارد ریال براورد شده است.
سردار میرفیضی بیان داشت: ورود کالاهاي قاچاق به کشور مغاير با اقتصاد مقاومتي بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلي را مورد هدف قرار مي دهد و پليس برابر قانون با اخلالگران اقتصادي برخورد قاطع خواهد کرد.

کشف بیش از ۸۰۰ کیلو خشکبار قاچاق در قم
جانشین فرمانده انتظامي استان از کشف ۸۴۰ کیلو گردو و بادام قاچاق در قم خبر داد
سردار”بهادر اسماعیلی”در تشریح اين خبر اظهار داشت:مأموران یگان تکاوری این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی محل تردد خودروهای قاچاق بر را در محورهای مواصلاتی استان شناسایی و توقیف آن ها را در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود: مأموران در عملیات ضربتی ۳ دستگاه خودرو سبک قاچاق بر را در محور قم به اراک توقیف و ۳ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامي تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۴۰۰ کیلو گردو،۴۴۰کیلو بادام و ۲۰طاقه پارچه قاچاق و فاقد هرگونه مجوز حمل کشف شد.
سردار اسماعیلی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این کالاها را بیش از ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، بیان داشت: برخوردی جدی با خودروهای قاچاق بر موصوف به “شوتی” به صورت مستمر ادامه دارد و پلیس قم در این مسیر با هیچ کس مماشات نخواهد کرد.