کشف ۵ تن و ۴۰۰ کیلو برنج نامرغوب در قم

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم از کشف ۵ تن و ۴۰۰ کیلوگرم برنج هندي نامرغوب به جای مرغوب خبر داد . به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “پيام کاوياني” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت : در پی کسب خبری […]

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم از کشف ۵ تن و ۴۰۰ کیلوگرم برنج هندي نامرغوب به جای مرغوب خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “پيام کاوياني” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت : در پی کسب خبری در خصوص عرضه و فروش برنج هندي تقلبي در بازار با استفاده از آرم يکي از شرکت معروف، توسط يک باب واحد صنفي متخلف، موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی استان قم قرار گرفت.

رئيس پليس امنيت عمومي استان بيان داشت: در ادامه بلافاصله تيم ويژه اي از کارشناسان مجرب اداره نظارت بر اماکن عمومي تشکيل و تحقيقات در این رابطه آغاز شد.

وي اشاره کرد: کارشناسان اداره نظارت بر اماکن عمومي استان با انجام تحقيقات اطلاعاتي، صحت موضوع را تاييد و در بررسي هاي اطلاعاتي واحد صنفي فرد متخلف را شناسايي و با همکاري عوامل تعزيرات، از واحد صنفي بازرسي شد.

سرهنگ کاویانی بيان کرد: از اين واحد صنفي یک تن برنج هندي تقلبي با آرم غير و ۵ تن و ۳۰۰ کیلوگرم برنج عرضه شده خارج از شبکه بازار کشف شد .

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم اعلام کرد: پليس آماده دريافت هرگونه خبر هاي مردمي است و با قاطعيت و برابر قانون با واحد هاي صنفي متخلف برخورد مي کند .