کشف ۴۲ کیلو تریاک در کارتن های گل کاکتوس

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۲ کیلوگرم تریاک در پی همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های قم و البرز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: در پی گیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد چند تن از قاچاقچیان جنوب کشور قصد دارند مقادیر […]

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۲ کیلوگرم تریاک در پی همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های قم و البرز خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: در پی گیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد چند تن از قاچاقچیان جنوب کشور قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را به وسیله اتوبوس های بین شهری به عنوان بار، داخل کارتن های گل کاکتوس از استان های جنوبی به استان البرز منتقل کنند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه طی همکاری در تبادل اطلاعات صورت گرفته با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز یک دستگاه خودرو پیکان وانت حامل ۵ کارتن بارگیری شده در یکی از باربری های آن استان شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: سپس طی بازرسی به عمل آمده، از داخل کارتن ها ۴۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب ۲۲ بطری پلاستیکی کشف و ۲ نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

کلاهبرداری پلیس قلابی از ۲۰ مسافربر شخصی

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی خبر داد که با جعل عنوان پلیس از رانندگان ۲۰ خودرو مسافربر شخصی، ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.
سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: در پی شکایت چندتن از رانندگان خودروهای مسافربر شخصی مبنی بر اینکه فردی با جلب اعتماد و جعل عنوان پلیس به بهانه دریافت دارو براي پدرزن جانباز خود (فرضي و ساختگي) با دریافت کارت بانکی به همراه رمز کارت به چندين داروخانه و مراکز درماني مراجعه و در فرصتی مناسب از حساب شان برداشت می کرده است، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی و تلاش های صورت گرفته توسط کارآگاهان، متهم شناسایی و دستگیر شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهم معتاد به مصرف مواد مخدر و داراي سوابق کيفري از جمله سرقت موتور سيکلت بوده که در تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره کلاهبرداری اعتراف کرد.
سرهنگ اسماعیلی، رقم کلاهبرداری وی را ۵۰۰ میلیون ریال دانست و گفت: در نهایت نامبرده به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.