کشف ۳۷ کیلو تریاک در تنه های درخت در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۷ کیلو و ۲۰۰گرم تریاک در قم خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: در پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اردستان مشخص شد یکی از قاچاقچیان مواد افیونی قصد دارد […]

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۷ کیلو و ۲۰۰گرم تریاک در قم خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: در پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اردستان مشخص شد یکی از قاچاقچیان مواد افیونی قصد دارد محموله مواد مخدر را به وسيله يک دستگاه بنز تک با بار چوب از یکی از استان های جنوبی به قم منتقل کند، بنابراین با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.
وی گفت: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی استان قم بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: سپس در بازرسی صورت گرفته ۳۷ کیلو و ۲۰۰گرم تریاک در قالب ۳۹ بسته در داخل ۷ تنه درخت کشف و ۲ نفر دستگیر شدند.
سرهنگ اسماعیلی تصریح کرد: در نهایت متهمان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

کشف ۹۲ دستگاه ماینر قاچاق در قم

فرمانده انتظامی استان از کشف ۹۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۷ میلیارد و ۲۳۰میلیون ريال در این استان خبر داد.

سردار”سیدمحمود میرفیضی” اظهارداشت: در کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان به همراه ماموران پاسگاه ظغرود، در اجرای طرح برخورد با مکان هایی که در استان مبادرت به استفاده از دستگاه های بیت کوین می کنند، شناسایی محل های موصوف در دستور کار آن ها قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: محل استخراج ارز دیجیتال در حوزه استحفاظی پاسگاه طغرود شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان طی بازرسی صورت گرفته ۹۲ دستگاه ماینر غیرمجاز و ۱۰ دستگاه پاور بیت کوین،کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این دستگاه ها را ۷ میلیارد و ۲۳۰میلیون ریال اعلام کردند، گفت: ۱ نفر در این رابطه دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی و با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.