کشف ۳۱ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت سرقتی در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۸ دستگاه انواع خودروی سبک و ۲۳ دستگاه موتورسیکلت خودرو در قم خبرداد . به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “بهادر اسماعیلی ” با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مطالبه به حق شهروندان،جلب رضایت عمومی و به منظور ارتقاء توان عملياتي ،کشف وسایل نقلیه مسروقه […]

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۸ دستگاه انواع خودروی سبک و ۲۳ دستگاه موتورسیکلت خودرو در قم خبرداد .

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “بهادر اسماعیلی ” با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مطالبه به حق شهروندان،جلب رضایت عمومی و به منظور ارتقاء توان عملياتي ،کشف وسایل نقلیه مسروقه در دستور کار پلیس قم قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری های مستمر و انجام کار اطلاعاتی و اخذ استعلامات از سامانه شماره گذاری، دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ ، یک دستگاه خودرو ۲۰۶ ، دو دستگاه خودرو پراید و دو دستگاه خودرو پیکان مسروقه و ۲۳ دستگاه انواع موتورسيکلت مسروقه ، شناسایی و کشف شد و به مالباختگان تحویل شد.

جانشین فرمانده انتظامي استان قم گفت: از همکاری صمیمانه مردم قدردانی و اعلام می کنیم پيشگيري از جرائم، برخورد با سارقان و جلب رضايت عمومي مردم، از اهداف پليس در اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي است كه به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفته است و نیروی انتظامی جایی برای جولان دادن سارقان و مجرمان در شهر قم باقی نخواهد گذاشت.

سرهنگ اسماعیلی افزود: علاوه بر خدمت گذاری شبانه روزی و بی دریغ پلیس،مردم و رانندگان نیز بایستی با شناخت و رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي و پرهيز از تخلفات و همچنین مجهز کردن خودروی خود به تجهیزات ایمنی، زمينه آرامش و آسايش خود و ديگران را فراهم سازند.

کشف محموله قاچاق از یک دستگاه خودرو سمند

فرمانده انتظامی استان قم از کشف محموله قاچاق طی بازرسی از یک دستگاه سمند در عوارضی “قم-کاشان” خبر داد.

سردار   “سید محمود میر فیضی” اظهارداشت: در راستاي تشديد اقدامات مقابله اي با پديده شوم قاچاق، تیم های عملیاتی یگان تکاوری ۱۲۲ فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی “قم – کاشان” یک دستگاه سمند حامل قاچاق را توقیف کردند.

وی افزود: در ادامه طی بازرسی از خودرو، تعداد ۳۱ دستگاه چرخ خیاطی و ۵ دستگاه چرخ سردوز  فاقد مجوز و قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد ، برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی محموله کشف شده ۳ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال بر آورد شده است که در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.