کشف ۱۰ میلیاردی اموال مسروقه مغازه نقره فروشی

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری ۲ مالخر اموال مسروقه یک مغازه نقره فروشی، از کشف این اموال به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ”بهادر اسماعیلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی وقوع سرقت ۲۰ کیلوگرم نقره از یک مغازه […]

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری ۲ مالخر اموال مسروقه یک مغازه نقره فروشی، از کشف این اموال به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ”بهادر اسماعیلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی وقوع سرقت ۲۰ کیلوگرم نقره از یک مغازه نقره فروشی به ارزش حدود ۱۰ میلیارد ریال در قم، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی اولیه مشخص شد سارقان از منزل متروکه در پشت پاساژ وارد محوطه سرويس پله پاساژ شده و با سوراخ کردن ديوار این سرويس پله وارد محوطه مغازه و اقدام به سرقت اموال کرده اند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در ادامه با تلاش کارآگاهان، تصاویر هر ۲ سارق شناسایی و با تلاش های صورت گرفته مشخص شد این افراد اخيراً در یکی از استان های جنوبی اموال مسروقه را به فروش رسانده اند.

سرهنگ اسماعیلی تصریح کرد: سپس کارآگاهان با اخذ نيابت قضائي به استان مربوطه اعزام و مغازه هايي که سارقان اقدام به فروش اموال به آن ها کرده بودند را شناسايي و ضمن دستگيري ۲ نفر مالخر، اموال مسروقه شامل انواع انگشتر نقره دست ساز، انواع دستبند و گردنبند نقره و سنگ هاي قيمتي کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم، با اشاره به متواری بودن سارقان، از تلاش برای دستگیری آن ها خبر داد و گفت: در نهایت مالخران به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

/////////////////

کشف ۴۳۳ کیلوگرم تریاک در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۴۳۳ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در قم خبر داد.

سردار “سیدمحمود میرفیضی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: با پيگيري پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد ۲ قاچاقچی مواد افیونی قصد دارند با یک دستگاه تریلی کشنده، محموله مواد مخدر را از یک استان جنوبی با عبور از محور مواصلاتی استان قم به تهران منتقل کنند، بنابراین پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی استان و طی عمليات مشترک با پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، مأموران به محور مواصلاتی مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری، تریلی را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: سرانجام پس از توقیف، خودرو مورد بازرسی قرار گرفت و ۴۳۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار میرفیضی گفت: در نهایت هر ۲ قاچاقچی نیز دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.