کشف یک هزار و ۴۴۴ عدد ماسک احتکار شده در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف یک هزار و ۴۴۴ عدد ماسک احتکار شده در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم با همکاری نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان غذا و دارو، […]

فرمانده انتظامی استان قم از کشف یک هزار و ۴۴۴ عدد ماسک احتکار شده در قم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم با همکاری نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان غذا و دارو، پس از اطلاع از محل احتكار مقدار زيادي ماسک در قم، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی تصریح کرد: کارآگاهان پس از شناسايي محل مورد نظر، با هماهنگي مقام قضائي وارد محل شده و طی بازرسي صورت گرفته یک هزار و ۴۴۴ عدد ماسک کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در اين رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی استان شد.
سردار آقاخانی با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی از مردم خواست تا در صورت اطلاع از احتکار هر نوع اقلام بهداشتی بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.
/////////////////////////
ترفندهای کرونایی مجرمان سایبری
رئیس پلیس فتا استان قم با اشاره به ترفندهای کرونایی مجرمان سایبری بر هوشیاری شهروندان در این رابطه تاکید کرد.
سرهنگ “علی موالی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، جهت پیشگیری از کلاهبرداری مجرمان سایبری مواردی به شرح ذیل اعلام کرد.
۱- ایمیل‌های ناشناس با موضوع کرونا و موارد مرتبط را باز نکنید.
۲- بسیاری از اپلیکیشن‌های تست کرونا جعلی بوده و حاوی بدافزار است لذا تنها از سایت رسمی وزارت بهداشت به آدرس salamat.gov.ir استفاده کنید.
۳- مراقب خریدهای برخط مواد شوینده و ضد عفونی کننده از سایت‌های جعلی باشید.
۴- از منابع خبری نامعتبر و اعتماد به اخبار جعلی و شایعات پرهیز کنید.
۵- مراقب پیامک‌های دریافت کمک برای بیمارستان‌ها باشید.
////////////////////////////////////
افزایش ساعت کار مرکز تعویض پلاک قم
گروه استان ها-قم-سرپرست پلیس راهور استان از افزایش ساعت کار مرکز تعویض پلاک قم در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
سرهنگ “غلامرضا صدفی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: مرکز تعویض پلاک قم تحت شرایط ویژه و رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام ماه مبارک رمضان در حال خدمت رسانی به همشهریان عزیز است.
سرپرست پلیس راهور استان قم گفت: علی رغم کاهش ساعات اداری برخی ادارات در ایام ماه مبارک رمضان، کارکنان مرکز تعویض پلاک استان قم از ساعت ۰۷۰۰ الی ۱۷۰۰ مشغول خدمت رسانی هستند.
سرهنگ صدفی تصریح کرد: شرایط حضور در مرکز تعویض پلاک به گونه ای است که روزهای زوج و فرد برای خودروهایی که رقم آخر سمت راست پلاک زوج و یا فرد هست پیش بینی شده البته همراه داشتن ماسک و دستکش و رعایت طرح فاصله گذاری فضای مقابل باجه ها که با استفاده از خط کشی ها مشخص شده است الزامی بوده همچنین حضور خریدار و فروشنده بدون فرد همراه و نیز همراه داشتن نوشت افزار مورد نیاز مانند خودکار و داشتن اعتبار وکالتنامه تعویض پلاک به هنگام مراجعه به مرکز و نشستن در صندلی های انتظار با رعایت فاصله، از مواردی است که حتماً باید مدنظر مراجعین قرار بگیرد.