کشف حدود ۲۱ هزار پیراهن و البسه قاچاق در قم

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهی انتظامی استان قم از کشف حدود ۲۱ هزار ثوب البسه قاچاق در استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “پیام کاوياني” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان با انجام گشت های نامحسوس و کسب خبری […]

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهی انتظامی استان قم از کشف حدود ۲۱ هزار ثوب البسه قاچاق در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “پیام کاوياني” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان با انجام گشت های نامحسوس و کسب خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط اعضای یک باند در سطح حوزه استحفاظی، بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد باند موصوف اقدام به حمل بار البسه قاچاق از یکی از استان های جنوبی به مرکز کشور کرده اند.

سرهنگ کاویانی ادامه داد: ماموران در ادامه با هماهنگي مقام قضائي موفق شدند کاروان حامل بار قاچاق را در مبادي ورودي استان شناسایی کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان افزود: در این رابطه ۵ دستگاه انواع خودرو توقیف و  ضمن دستگیری ۵ نفر از اعضای این باند، ۲۰ هزار و ۷۲۹ ثوب کلاه قاچاق نیز کشف شد.

سرهنگ کاوياني از عموم مردم درخواست کرد تا هرگونه اخبار امنيتي و جرایم را بلافاصله به مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ گزارش کنند.

//////////

فراخوان اعزام مشمولان در بهمن ماه ۱۳۹۸

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم از فراخوان اعزام مشمولان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” ولی ترابی” در تشریح این خبر اظهار داشت: تمامی مشمولانی که داراي مدرک تحصيلي فوق ديپلم،ديپلم وزير ديپلم که داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ ۱۹ بهمن ماه ۱۳۹۸ مي باشند، مي بايست راس ساعت ۷ صبح روز شنبه مورخه ۱۹/۱۱/۹۸ در محل معاونت وظيفه عمومي فرماندهی انتظامی استان قم به آدرس(حدفاصل عوارضي قم کاشان وعوارضي قم تهران- بعد از اداره راه وشهرسازي- معاونت وظيفه عمومي این فرماندهي )حاضرشده تا به خدمت مقدس سربازي اعزام شوند.

وی افزود: با توجه به عدم ارسال پستي برگه اعزام به خدمت و اينكه برگه معرفي نامه مشمولان به مراكزآموزشي ازطريق دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+۱۰) صادرمي شود، آن دسته از مشمولاني که به هر دليل تاکنون موفق به دريافت برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح نشده اند، برای دريافت معرفي نامه مي توانند به يکي ازدفاترمذکور مراجعه کنند.

سرهنگ ترابی ادامه داد: مشمولاني که اعزام آنان به صورت حضوري و مراجعه مستقيم به آدرس مشخص شده مرکزآموزش، در برگه محل مراجعه خود مي باشد، مي بايست برابر تاريخ وساعت اعلامي در مراکزآموزش حاضر شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده غيبت محسوب مي شود و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظيفه عمومي، محروميت هاي اجتماعي را براي آنان در پی خواهد داشت.

سرهنگ ترابی بیان داشت: تمامی مشمولان می بایست اوراق مربوط به اعزام از قبيل برگ آماده به خدمت ، برگ واکسيناسيون و برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح و ساير مدارک مورد نياز از جمله شناسنامه را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان درپیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh @ از آخرین اخبار مطلع شوند.