کسب رتبه دوم استان قم در زمینه ارزش کالای قاچاق مکشوفه درسطح عرضه

استاندار قم با اشاره به کسب رتبه ی دوم استان قم در زمینه ی ارزش کالای قاچاق مکشوفه در سطح عرضه اظهار کرد: رونق تولید و حفظ اشتغال از نتایج مبارزه با قاچاق کالاست. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه کمیسیون […]

استاندار قم با اشاره به کسب رتبه ی دوم استان قم در زمینه ی ارزش کالای قاچاق مکشوفه در سطح عرضه اظهار کرد: رونق تولید و حفظ اشتغال از نتایج مبارزه با قاچاق کالاست.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه کمیسیون نظارت ، هماهنگی و برنامه ریزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، به فلسفه برگزاری جلسات در راستای برنامه ریزی در موضوعات مختلف اشاره واظهار کرد: در ابتدای سال باید برنامه ریزی های لازم تدوین و در طول سال اجرا و از بازخورد جلسات نیز برای اصلاح و تکمیل این برنامه ها بهره برداری جست .

استاندار قم با بیان ضرورت تبیین نگرش سیستمی و پرهیز از بخشی نگری در مدیریت استان، اضافه کرد: پدیده هایی چون قاچاق باید با استفاده از نظرات کارشناسان و نخبگان دانشگاهی مطالعه و جهت سیاست گذاری صحیح در مبارزه با آن اقدام شود.

سرمست گستردگی فعالیت قاچاقچیان کالا و ارز را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: دستگاههای متولی بطور دائم برای بروز رسانی شیوه های مبارزه با این مقوله کار کنند و روش های نوین مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در پیش گیرند.

مقام عالی دولت در استان با تاکید بر اهمیت اقدامات بخش های مختلف استان قم در مبارزه با قاچاق، ادامه داد: در مسیر مبارزه اصولی با این پدیده، توفیقاتی چون حمایت از تولید کنندگان و فعالان اقتصادی قم و نیز برخورد با قاچاقچیان در زمینه حاصل می شود، که لازم است این اقدامات بطور شفاف اطلاع رسانی شود.

وی همچنین کسب رتبه ی دوم استان قم در زمینه ارزش کالاهای مکشوفه را مورد توجه قرار داد و ضمن قدردانی از تلاش مسئولان استان قم اظهار کرد: این دستاورد بایستی در سالهای آتی نیز با اهتمام جدی مسئولان ادامه یابد.

لازم به ذکر است در این جلسه گزارش هایی در مورد اقدامات صورت گرفته در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز از سوی دستگاههای متولی ارائه شد.