پیگیری درخواست‌ها و رسیدگی به شکایات شهروندان از منطقه ۶ شهرداری قم

در اولین بازدید دوره‌ای اداره کل بازرسی شهرداری قم در مناطق هشتگانه، سرپرست و بازرسان این اداره کل با حضور در منطقه ۶ شهرداری قم، از نزدیک با مشکلات و درخواست‌های شهروندان روبرو شدند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،تیم بازرسان اداره کل بازرسی شهرداری قم صبح روز چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه با حضور […]

در اولین بازدید دوره‌ای اداره کل بازرسی شهرداری قم در مناطق هشتگانه، سرپرست و بازرسان این اداره کل با حضور در منطقه ۶ شهرداری قم، از نزدیک با مشکلات و درخواست‌های شهروندان روبرو شدند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،تیم بازرسان اداره کل بازرسی شهرداری قم صبح روز چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه با حضور در منطقه ۶ شهرداری، از نزدیک در جریان روند انجام امور بخش‌های مختلف نظیر شهرسازی، درآمد و املاک این منطقه قرار گرفتند.

بهاءالدین دشتی ضمن تشریح اهداف انجام این بازدیدها گفت: در جهت نظارت و رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات شهروندان و مراجعین مناطق هشتگانه شهرداری قم، با برنامه‌ریزی صورت گرفته هر هفته در یکی از مناطق شهرداری حضور خواهیم داشت و ضمن پیگیری درخواست‌های شهروندی به رسیدگی به شکایات مردمی خواهیم پرداخت.

وی در این بازدید شناسایی نقاط قوت و ضعف عملکرد پرسنل شهرداری قم و همچنین اصلاح برخی رویه‌های موجود در انجام امور سازمانی بر اساس مُر قانون را از جمله برنامه‌های اداره کل بازرسی شهرداری قم دانست و گفت: تکریم ارباب رجوع و صیانت از حق و حقوق ایشان و جلوگیری از تضییع آن از مواردی است که بایستی بیش از پیش به آن پرداخته شود.