پیام شهردار قم به مناسبت روز خبرنگار

شهردار قم در آستانه فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه سالروز عروج شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، در پیامی این روز به اصحاب خبر و رسانه را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،به نقل از شهرنیوز، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، روز […]

شهردار قم در آستانه فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه سالروز عروج شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، در پیامی این روز به اصحاب خبر و رسانه را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،به نقل از شهرنیوز، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب خبر و رسانه تبریک و شادباش گفت.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

در گستره‌ی جهان هستی و جامعه رسانه‌ای که انسان امروز در آن زندگی را تجربه می‌کند، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی وظیفه‌ای است پر اهمیت و دارای شأنیتی مقدس و والا که با راستی و درستی تؤامان است و با تلاش بی‌‎وقفه عجین؛ و اصحاب خبر و رسانه، آنان که این وظیفه خطیر را بر عهده دارند و با ابزار اندیشه و قلم خود به این کارزار وارد شدند و در جهت اعتلای سطح آگاهی جامعه از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.
تلاش‌گرانی بی‌ادعا که حضور و همراهی‌شان می‌تواند ارتقاء سطح افکار و اندیشه‌های افراد جامعه را به دنبال داشته و تسریع‌کننده رشد و توسعه جوامع باشد و به هیچ عنوان نمی‌توان جای خالی‌شان را در دنیای رسانه‌ای امروز متصور شد.
مطالبه‌گری و تلاش در راه انعکاس حق و حقیقت، بدون جهت‌گیری و قضاوت شاخصه‌هایی است که در میان انبوه شایعه‌ها و شائبه‌هایی که این روزها و به طرق مختلف منتشر می‌گردد، تفاوت خبرنگارانی را که با صلابت و محکم پای سوگند حرفه‌ای خویش ایستاده‌اند، با آنان که به دنبال دیگر مقاصد خود به این حرفه وارد شده‌اند را نمایان ساخته است.
یادآوری هر ساله سالروز شهادت شهید والامقام محمود صارمی در ۱۷ مرداد ماه، فرصت و بهانه‌ای است تا بیشتر قدرشناس زحمات و خدمات اصحاب گرانقدر خبر و رسانه باشیم و با تجلیل از جایگاه خبرنگاری، زمینه حضور مؤثرتر آنان را در امور مختلف فراهم نماییم و با استقبال از آراء، نظرات و نقدهای منصفانه از این ظرفیت در مسیر رشد و تعالی استفاده نماییم.
ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای عزیزان خبرنگار و فعالان و اصحاب رسانه، از در گاه حضرت سبحان، امیدوارم در دوره جدید مدیریت شهری، همچون گذشته شاهد همراهی و تعامل بیشتر این عزیزان با خادمان شهر مقدس قم در اطلاع‌رسانی امور شهری و انعکاس خواست و نظر شهروندان به مجموعه شهرداری باشیم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد
شهردار قم