پیام تبریک مدیر مخابرات منطقه قم به مناسبت هفته بسیج

مدیر مخابرات منطقه قم در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه قم مهندس حاج عینی در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر می باشد: بسیج عظیم‌ترین نیروی مردمی است که در پرتو آینده‌نگری و […]

مدیر مخابرات منطقه قم در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه قم مهندس حاج عینی در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر می باشد:
بسیج عظیم‌ترین نیروی مردمی است که در پرتو آینده‌نگری و با هدف صیانت از اصول، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) شکل گرفت و با هدایت‌های راهگشای مقام معظم رهبری، به پیشرفت و بالندگی رسیده است به گونه ای که اکنون بسیج به عنوان گسترده ترین شبکه مردمی در خدمت به مردم در عرصه های مختلف تبدیل شده است و به عنوان الگو برای تمام کشورهای مسلمان و آزاده جهان شناخته میشود.
هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصت مغتنمی است برای تجدید میثاق با آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و بیعتی است دوباره با رهبر معظم انقلاب.
اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاش های بسیجیان، فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان دریادل ، ایثارگران و خانواده های معزز شهدا و جانبازان گرامی و خانواده بزرگ مخابرات به ویژه همکاران بسیجی مخابرات منطقه قم تبریک می گویم