پویش ملی تاب آوری اجتماعی در قم برگزار شد

پویش ملی تاب آوری اجتماعی با تاکید بر رفتار همدلانه و پیشگیری از خشونت و ارتقای سلامت اجتماعی همزمان با سراسر کشور از ۲۴اسفند ۹۹آغاز و تا ۱۵فروردین ماه در استان قم هم برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،دکترمهدی پهلوانی مدیرکل بهزیستی استان با اعلام این خبر اظهار داشت: در این پویش کارگاههای […]

پویش ملی تاب آوری اجتماعی با تاکید بر رفتار همدلانه و پیشگیری از خشونت و ارتقای سلامت اجتماعی همزمان با سراسر کشور از ۲۴اسفند ۹۹آغاز و تا ۱۵فروردین ماه در استان قم هم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،دکترمهدی پهلوانی مدیرکل بهزیستی استان با اعلام این خبر اظهار داشت: در این پویش کارگاههای آموزشی پیشگیری از خشونت و تاب آوری با هدف آموزش جمعیتهای عمومی (کودکان، نوجوانان، جوانان، والدین و…)در بازه زمانی تعیین شده در فضای مجازی برگزار شد.
مدیر کل بهزیستی استان گفت: هدف از برگزاری این پویش ، اطلاع رسانی و آگاه سازی به عموم جامعه بود و مطالعات متعدد نشان داده است که یکی از عوامل محافظ بسیار موثر و قوی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاب آوری است.
پهلوانی خاطر نشان کرد: بر همین اساس سازمان بهزیستی کشور با هدف آگاه‌سازی، اطلاع‌رسانی و حساس سازی عموم جامعه اقدام به طراحی و برگزاری پویش تاب‌آوری با تاکید بر رفتار همدلانه و پیشگیری از خشونت و مدیریت خشم نمود و از طریق آموزش و یادگیری افزایش رفتارهای تاب آورانه نسبت به توزیع اقلام آموزشی اقدام کرد.

مدیر کل بهزیستی استان افزود: برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از خشونت وافزایش تاب آوری در نوجوانان به صورت مجازی، تهیه و انتشار کلیپ و موشن گرافی با موضوع تاب آوری و انتشار در فضاهای مجازی، چاپ و نصب بنر پویش و اجرای مسابقات مختلف با همکاری جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان از اقدامات بهزیستی استان در طول اجرای پویش بوده است.