پوشش زنانه برای سارق ۲۸۰ میلیون تومانی منزل درقم

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سارق منزل و کشف لوازم مسروقه به ارزش ۲۸۰ میلیون تومان در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: در پی وقوع سرقت لوازم یک منزل ۳ طبقه در قم، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی افزود: […]

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سارق منزل و کشف لوازم مسروقه به ارزش ۲۸۰ میلیون تومان در قم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: در پی وقوع سرقت لوازم یک منزل ۳ طبقه در قم، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی دوربین های مداربسته محل سرقت مشخص شد فردی با چادر عربی در محل حاضر و پس از بازگشایی درب منزل از آنجا خارج و فردی مذکر با چهره ای ماسک زده نسبت به سرقت لوازم این منزل ۳ طبقه و جابجایی لوازم با یک دستگاه تاکسی دربستی اقدام می کند.
جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در ادامه با تلاش های کارآگاهان پلیس آگاهی استان متهم کارمند ۵۵ ساله شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.
وی ادامه داد: نامبرده در تحقیقات پلیس اذعان داشت با یکی از افراد منزل ارتباط داشته و پس از جلب اطمينان وي توانسته کليد يدکي منزل شان بدست آورده و با همکاري آن از خالي بودن کليه طبقات در زمان سرقت مطلع، لذا به قصد انتقام جويي ابتدا با پوشش زنانه مراجعه و با صحنه سازي نسبت به سرقت اقدام کرده است.
سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه توسط کارشناسان ارزش لوازم مسروقه ۲۸۰ میلیون تومان اعلام شده است، تصریح کرد: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کشف۳ دستگاه انواع خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۳ دستگاه انواع خودروی سبک و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در قم خبرداد

سرهنگ “بهادر اسماعیلی ” با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مطالبه به حق شهروندان،جلب رضایت عمومی و به منظور ارتقاء توان عملياتي ،کشف وسایل نقلیه مسروقه در دستور کار پلیس قم قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری های مستمر و انجام کار اطلاعاتی و اخذ استعلامات از سامانه شماره گذاری،۳دستگاه خودرو سبک مسروقه شامل۱دستگاه پژو ۴۰۵ و ۱دستگاه پراید و ۱۰ موتورسيکلت مسروقه ، شناسایی و کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامي استان قم گفت: از همکاری صمیمانه مردم قدردانی و اعلام می کنیم پيشگيري از جرائم، برخورد با سارقان و جلب رضايت عمومي مردم، از اهداف پليس در اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي است كه به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفته است و نیروی انتظامی جایی برای جولان دادن سارقان و مجرمان در شهر قم باقی نخواهد گذاشت.

سرهنگ اسماعیلی افزود: علاوه بر خدمت گذاری شبانه روزی و بی دریغ پلیس،مردم و رانندگان نیز بایستی با شناخت و رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي و پرهيز از تخلفات و همچنین مجهز کردن خودروی خود به تجهیزات ایمنی، زمينه آرامش و آسايش خود و ديگران را فراهم سازند.

کشف محموله قاچاق از یک دستگاه اتوبوس

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف محموله قاچاق طی بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در محور “قم-تهران” خبر داد

سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: در راستاي تشديد اقدامات مقابله اي با پديده شوم قاچاق، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان در محور “قم – تهران” یک دستگاه اتوبوس حامل قاچاق را توقیف کردند.

وی افزود: در ادامه طی بازرسی از خودرو، لوازم بهداشتی، ۲۹ عدد قهوه ساز، یک دستگاه ماشين لباسشويي، ۲۴ هزار و ۱۳۲ عدد قاشق و چنگال و ۳۰ هزار و ۴۰ عدد باطري قلمي فاقد مجوز و قاچاق کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم، ارزش محموله کشف شده قاچاق را به زعم کارشناسان ۴۹۶ ميليون تومان اعلام کرد و گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.