پلمپ ۳۵ واحد صنفي با اجرای طرح برخورد با روزه خواري در قم

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهی انتظامی استان از پلمپ ۳۵ واحد صنفي متخلف با اجرای طرح برخورد با روزه خواری طی ۱۰ روز گذشته در استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “پيام کاوياني” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت:در راستاي اجراي طرح مبارزه با روزه […]

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهی انتظامی استان از پلمپ ۳۵ واحد صنفي متخلف با اجرای طرح برخورد با روزه خواری طی ۱۰ روز گذشته در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “پيام کاوياني” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت:در راستاي اجراي طرح مبارزه با روزه خواري و و برخورد با واحد هاي صنفي متخلف، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي پلیس امنیت عمومی استان با همکاري مراجع صدور مجوز طي مدت ۱۰روز گذشته طرح بازرسي از واحدهاي صنفي را اجرا کردند.

وي افزود: از اول ماه مبارک رمضان تا کنون از تعداد هزار و ۵۶۲ واحد بازديد و ۳۵ واحد صنفی متخلف در این خصوص پلمپ شد.

سرهنگ کاویانی بيان داشت: اجراي طرح مذکوراز اول ماه مبارک رمضان تا آخرين روز تداوم خواهد داشت و با واحدهاي صنفي متخلف برخورد قانوني مي شود.

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهی انتظامی استان قم با اعلام تداوم و تشديد اين گونه برنامه ها و اقدامات كنترلي و نظارتي پليس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در امر روزه خواري در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

/////////////////////////////

 

کشف بیش از ۲۷ کیلوگرم مواد مخدر گل و گراس در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از کشف بیش از ۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع ” گل و گراس” در نتیجه اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در حوزه استحفاظي یکی از پاسگاه های فرماندهی انتظامی شهرستان خبر داد.

سرهنگ” مرادحسین جعفریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و استقرار نظم و امنیت در نقاط آسیب پذیر قم و مقابله با تبهکاران و جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در یکی از پاسگاه های فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری طرح مذکور را کاهش جرایم و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری دانست و بر استمرار آن تاکید کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم در ادامه نتایج این طرح را شامل کشف ۲۷ کیلو و۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع گل و گراس، یک گرم “هرویین”، دستگیری یک نفر خرده فروش و  ۵ نفر معتاد در برخی از روستاهای اطراف قم برشمرد.