پلمب باشگاه ورزشي متخلف و ۳ واحد اقامتي متخلف در قم

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم از پلمب یک باشگاه ورزشي به علّت فعاليت غيرقانوني و عدم پايبندي به مقررات و ضوابط ابلاغي خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “پيام کاوياني” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: مأموران اداره نظارت بر اماكن عمومي فرماندهي انتظامي استان با […]

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم از پلمب یک باشگاه ورزشي به علّت فعاليت غيرقانوني و عدم پايبندي به مقررات و ضوابط ابلاغي خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “پيام کاوياني” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: مأموران اداره نظارت بر اماكن عمومي فرماندهي انتظامي استان با هدف پيشگيري و مقابله با تهديدات و آسيب هاي جامعه ورزشي خصوصاً در حوزه توزيع و فروش داروهاي نيروزا و توان افزاي غيرمجاز و خارج از شبكه توزيع دارويي كشور، طرح تشديد كنترل و نظارت بر مراكز ورزشي به مرحله اجرا گذاشتند.

وي افزود: با اجراي اين طرح و پس از ۱۹ مورد بازديد محسوس و غيرمحسوس از نحوه خدمات رساني و فعاليت مراكز ورزشي، به متصديان ۸ باشگاه ورزشي برگ اخطار كتبي پلمب و یک باشگاه ورزشي متخلف نیز به علّت فعاليت غيرقانوني و عدم پايبندي به مقررات و ضوابط ابلاغي پلمب و از فعاليت صنفي متصديان آن جلوگيري شد .

سرهنگ کاوياني با بیان اینکه تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزي آماده دريافت گزارش هاي مردمي در رابطه با فعاليت هاي غير قانوني از جمله باشگاه هاي ورزشي است، تاکید كرد: مشاركت اجتماعي ضامن ثبات و پايداري امنيت است.

/////////////////

پلمب ۳ واحد اقامتي متخلف در قم

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم از پلمب ۳ واحد اقامتي به علت فعاليت غيرقانوني و عدم پايبندي به مقررات و ضوابط ابلاغي خبر داد .

سرهنگ “پيام کاوياني”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهارداشت: اداره نظارت بر اماکن عمومي استان برابر ضوابط و مقررات صنفي، از واحدهاي اقامتي بازديد و هيچ گونه کوتاهي از واحد هاي صنفي متخلف در اين صنف را نمي پذيرد .

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم از اجراي طرح شناسايي و بازديد از مراکز اقامتي – سياحتي و فاقد پروانه کسب توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي به منظور برخورد با صنوف متخلف خبر داد .

سرهنگ کاوياني گفت: در اجراي طرح مذكور از ۸۸ واحد صنفي اقامتي و سياحتي بازديد و ۳۹ فقره تذکر شفاهي مبني بر رعايت ضوابط قانوني و انتظامي داده شد.

وی با اشاره به پلمب ۳ واحد اقامتي به علت فعاليت غيرقانوني و عدم پايبندي به مقررات و ضوابط ابلاغي، اظهارداشت: اداره نظارت بر اماکن عمومي در اين طرح به ۱۴ واحد اقامتي متخلف اخطار پلمب و ۳ واحد اقامتي – سياحتي به علت عدم رعايت مقررات و ضوابط ابلاغي پلمب و از ادامه فعاليت متصديان آن واحد ها جلوگيري کرد .

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهاي صنفي، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اعلام كنند.