پایان دیماه آخرین فرصت طرح” بخشودگی دیرکردجرائم رانندگی”

رئیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گفت : پایان دیماه آخرین فرصت طرح بخشودگی دیرکرد جرائم رانندگی است به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ”غلامرضا صدفی” اظهار داشت :طرح بخشودگی دیرکرد جرائم رانندگی از اول اردیبهشت ماه امسال شروع شده و همه مالکان و رانندگان وسایل نقلیه تاپایان دیماه فرصت دارند نسبت به پرداخت […]

رئیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گفت : پایان دیماه آخرین فرصت طرح بخشودگی دیرکرد جرائم رانندگی است
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ”غلامرضا صدفی” اظهار داشت :طرح بخشودگی دیرکرد جرائم رانندگی از اول اردیبهشت ماه امسال شروع شده و همه مالکان و رانندگان وسایل نقلیه تاپایان دیماه فرصت دارند نسبت به پرداخت دیرکرد جرائم خود اقدام کنند.
وی ادامه داد:اگرچنانچه درفرصت باقی مانده رانندگان نسبت به تسویه خلافی وسیله نقلیه خود اقدام نکنند بایدعلاوه بر پرداخت اصل جریمه دیرکرد آن را نیز پرداخت کنند.
سرهنگ صدفی تصریح کرد: این بخشودگی فقط شامل دیرکرد جرائم است و رانندگان باید اصل جریمه را پرداخت کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بابیان اینکه مهلت مذکور به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد، افزود:رانندگان وسایل نقلیه می توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سایت ۱۲۰ پلیس ، پلیس +۱۰، و دفاتر پیشخوان دولت و سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ از میزان جرائم خود مطلع و نسبت به پرداخت دیون معوق خود اقدام کنند.

کشف ۴۲۹ راس دام قاچاق
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۲۹ راس دام قاچاق در این استان خبر داد
سردار “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: در پي کسب خبری مبني بر اينکه عده ای در استان قم اقدام به قاچاق احشام سبک به خارج از کشور می کنند، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه یک قلعه دامداری در این رابطه شناسایی و کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی استان جهت بررسی، به محل موصوف اعزام شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: کارآگاهان با کنترل نامحسوس محل مورد نظر، ۲ دستگاه کامیون حامل دام زنده را در حال خروج از دامداری مشاهده بنابراین با توقیف خودروهای حامل ۷۰ راس دام سنگین و ۶۵ راس دام سبک و بدون مجوز، ۲ راننده و یک نفر سرنشین دستگیر شدند.
وی تصریح کرد: سپس تحقیقات از مالک دامداری نیز صورت گرفته و اذعان کرد، در مجموع ۴۲۹ راس دام بدون پلاک و بدون مجوز دامپزشکي در قلعه نگهداری و قصد انتقال ۱۳۵ راس دام به استان فارس داشته که توسط پلیس کشف شده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: کارشناسان ارزش تقريبي ۴۲۹ راس گوسفند را ۱۵ میلیارد ریال اعلام کردند.
سردار اسماعیلی با بيان اينكه مبارزه با قاچاق كالا و احشام در دستور كار پليس قرار داشته و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد از شهروندان خواست، در صورت مشاهده موارد مشكوک طی تماس با ۱۱۰، موضوع را به پليس اطلاع دهند.