وحدت و همدلی ما را از پیچ تاریخی کشور عبور خواهد داد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم در دیدار مدیران تامین اجتماعی قم به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: وحدت و همدلی مهمترین عامل برای عبور از پیج تاریخی کشور است . به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان استان قم:سید محمد رضا هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم […]

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم در دیدار مدیران تامین اجتماعی قم به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: وحدت و همدلی مهمترین عامل برای عبور از پیج تاریخی کشور است .

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان استان قم:سید محمد رضا هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم در دیدار مدیران تامین اجتماعی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی در تمام دوران  وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین بوده است و همه مسئولان در خدمت رسانی بهتر به مردم می توانند با همدلی و هماهنگی از مشکلات و پیچ تاریخی کشور به سلامت عبور نمایند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم در ادامه ضمن تشکر از خدمات بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی گفت:خوشبختانه هیچ کارگاهی در استان قم  با توجه به بدهی بیش از ١٥٠ میلیارد تومانی به تامین اجتماعی  تعطیل نشده است و بدهی بیمه به مراکز درمانی در استان نیز نباید به خاطر بدهی در خدمت رسانی به مردم مختل شود.

سید محمد رضا هاشمی خاطر نشان کرد:  ممکن است بخشی به بخش دیگر بدهی داشته باشد در حالی که ما همه به یکدیگر متصل هستیم و برای اداره بهتر امور نباید نگاه بخشی داشته باشیم  وبا تعامل مشکلات را مرتفع نماییم.

دکتر داود علیمحمدی مدیر درمان استان قم در ادامه این دیدار گفت: هر ساله به جمعیت ٧٥٠ هزار نفری  بیمه شدگان در استان قم با ٨٣١ مراکز طرف قرارداد   به بیش از ٦٣ هزار بیمه شده خدمات بستری و بیش از ٥ میلیون بار   خدمات سرپایی ارائه می شود و در بخش درمان مستقیم نیز به بیش از ١٢ هزار بیمار خدمات بستری و به بیش از ٢ میلیون بار خدمات سرپایی ارائه می شود.

دکتر علیمحمدی گفت :تا قبل از انقلاب هیچ مرکز ملکی درمانی ویژه تامین اجتماعی وجود نداشت و پس از انقلاب تا سال ١٣٩٢ سه مرکز سرپایی فعال بود که از سال ١٣٩٢ به بعد با راه اندازی بیمارستان امام رضا (ع)نقطه عطفی در خدمت رسانی درمانی به بیمه شدگان آغاز گردید .

وی با اشاره به جمعیت بیمه شده استان ،توسعه بخش بستری را برای جامعه بیمه شده تحت پوشش از نظر اقتصاد درمان  ضروری دانست و گفت :در این زمینه تحلیل ها و نظرات کارشناسی خود را به ستاد مرکزی منعکس کرده ایم.

مدیر درمان استان قم خاطر نشان کرد:  امیدواریم تا پایان ١٤٠٠ با صدور کارت سلامت واجرای کامل نسخه وپرونده الکترونیک درمانی وهمچنین اجرای کامل سیستم ارجاع داخلی تا حدود بسیار زیادی از هزینه های درمانی کاهش یابد.

علی اصغر دادخواه مدیر کل تامین اجتماعی استان قم نیز در این جلسه به تمدید و صدور بیش از ٢٨٠ هزار دفترچه درمانی در نه ماهه اول امسال اشاره کرد وگفت:امیدواریم با توسعه برنامه نسخه الکترونیک در مراکز طرف قراداد شاهد انقلاب خدمات الکترونیک در  خدمات سازمان تامین اجتماعی باشیم.

ابراهیم اسکندی سرپرست بانک رفاه استان قم گفت:نگاه بانک رفاه استان قم  رفع مانع توسعه اشتغال و حمایت از کارآفرینان می باشد و از همه ظرفیت های قانونی  برای تسهیل تحقق شعار مقام معظم رهبری در  حمایت از تولید ملی و اشتغال استفاده می نماییم.