واگذاري فاز دوم زمين واحدهاي كارگاهي شهرك صنعتي ثامن الائمه(ع) قم آغاز شد

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم، از آغاز واگذاري زمين هاي فاز دوم قطعات واحدهاي كارگاهي شهرك صنعتي ثامن الائمه(ع)  در هفته جاري خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم، امير طيبي نژاد در اين رابطه اظهارداشت: فاز نخست واگذاري زمين ۵۴۰ متر مربعي […]

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم، از آغاز واگذاري زمين هاي فاز دوم قطعات واحدهاي كارگاهي شهرك صنعتي ثامن الائمه(ع)  در هفته جاري خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم، امير طيبي نژاد در اين رابطه اظهارداشت: فاز نخست واگذاري زمين ۵۴۰ متر مربعي ويژه قطعات واحدهاي كارگاهي شهرك صنعتي ثامن الائمه(ع) در ۱۵ روز گذشته به اجرا گذاشته شده بود كه با توجه به استقبال مناسب سرمايه گذاران و همكاري اتحاديه درودگران، به متقاضيان واگذار شد.

وي با بيان اينكه در فاز نخست ۱۳ قطعه زمين اماده سازي شده بود تصريح كرد: در فاز دوم نيز ۲۴ قطعه زمين ۶۰۰ متري آماده سازي شده است كه به متقاضيان صنعت درودگري و فعالان كارگاه هاي چوب استان طي هفته جاري واگذار مي شود.

طيبي نژاد هدف از اين واگذاري را تسهيل در راه اندازي واحدهاي صنايع كوچك عنوان كرد و افزود: بدنبال اين هستيم تا با ايجاد زمينه هاي مناسب متقاضيان شرايط حضور مناسب سرمايه گذاران را در شهرك هاي صنعتي فراهم كنيم زيرا اين اقدام كمك به افرادي است كه توان مالي و امكان احداث واحد صنعتي بزرگ را ندارند.

وي با بيان اينكه براي تامين نظر متقاضيان، اين شركت در گذشته اقدام به ساخت واحدهاي كارگاهي با متراژ پايين نيز در اين شهرك كرده است اضافه كرد: در حال حاضر در شهرك صنعتي ثامن الائمه(ع) امكان واگذاري زمين با متراژ بالا، واحدكارگاهي ساخته شده و آماده و همچنين زمين با قطعات زير ۱۰۰۰ متر ويژه ساخت واحدهاي كارگاهي به متقاضيان و سرمايه گذار در اين شهرك صنعتي واگذار مي شود.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم فراهم شدن تنوع واگذاري ها به سرمايه گذاران را در تداوم تنفيذ بخشي از اختيارات سازمان صنايع كوچك به شركت هاي

استاني ارزيابي كرد و بيان داشت: خوشبختانه در سال جاري و در راستاي اجراي اقتصاد مقاومتي و تسريع در توسعه صنعت استان و رونق توليد و اشتغال بخشي از وظايف سازماني به اين شركت واگذار شده است كه مي توان از آنها براي تنوع بخشي در ارائه خدمات به توليدكنندگان بهره برد.

وي ادامه داد: متقاضيان مي توانند براي پيش خريد به واحد متقاضيان شركت شهركهاي صنعتي استان قم مراجعه نمايند.

گفتني است پيش از اين مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم در مهر ماه سال جاري اعلام كرده بود؛ با توجه به استقبال و نياز سرمايه گذاران؛ با ايجاد زيرساخت هاي لازم، واگذاري قطعات بيشتري در دستور كار قرار گرفته است كه اميدواريم در كمتر از يك ماه با تلاش مجموعه معاونت فني شركت شهرك هاي صنعتي، در فاز بعدي تعداد بيشتري زمين كارگاهي در اختيار فعالان خوشه كسب و كار مبلمان و درودگري استان قرار گيرد.