واگذاري سند تك برگي ناحيه صنعتي خورآباد قم آغاز شد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم، از آغاز واگذاري سند تك برگي واحدهاي توليدي مستقر در نواحي صنعتي خودرآباد، دستجرد و طغرود خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي شركت شهرك هاي صنعتي استان قم؛ اميرطيبي نژاد با اعلام اين خبر اظهارداشت: اين شركت در سال ۹۶ پس از […]

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم، از آغاز واگذاري سند تك برگي واحدهاي توليدي مستقر در نواحي صنعتي خودرآباد، دستجرد و طغرود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي شركت شهرك هاي صنعتي استان قم؛ اميرطيبي نژاد با اعلام اين خبر اظهارداشت: اين شركت در سال ۹۶ پس از دريافت اسناد تفكيكي نواحي صنعتي طغرود و دستجرد توانست اسناد ثبتي تك برگي واحدهاي توليدي مستقر در اين اراضي را نيز دريافت كند.

وي با بيان اينكه در سال گذشته مقدمات اخذ اسناد تك برگي ساير نواحي صنعتي استان نيز در دستور كار شركت شهرك هاي صنعتي قم قرار گرفت گفت: با همكاري و مساعدت دستگاه هاي مختلف استان و بخصوص اداره كل ثبت اسناد و املاك قم و ادارات تابعه در ماه نخست سال “حمايت از كالاي ايراني” موفق به اخذ سند تك برگي ناحيه صنعتي خورآباد قم شديم و با انجام مقدمات ابتدايي اخذ سند ناحيه صنعتي سيرو اميدواريم در سال جاري وضعيت اسناد اين ناحيه صنعتي نيز مشخص گردد.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي قم يادآور شد: بر اساس اسناد دريافتي طي سال گذشته و از ابتداي سال تا كنون بيش از ۲۳ هكتار از اراضي ناحيه صنعتي دستجرد، ۴۰ هكتار ناحيه صنعتي طغرود و ۳ هكتار نيز مربوط به ناحيه صنعتي خورآباد داراي سند تك برگي شدند.

وي اضافه كرد:  واحدهاي مستقر درنواحي صنعتي مذكور با اطلاع رساني صورت گرفته و با احراز شرايطي از قبيل اخذ پايان كار و پروانه بهره برداري و طرف قرارداد بودن با شركت شهرك هاي صنعتي قم و در صورت فراهم بودن موجبات قانوني انتقال قطعي، نسبت به دريافت سند تك برگي زمين تخصيصي اقدام مي نمايد.

طيبي نژاد ارائه سند تك برگي به واحدهاي توليدي مستقر در شهرك هاي صنعتي را از برنامه هاي حمايتي سازمان صنايع كوچك وشهرك هاي صنعتي ايران عنوان كرد و گفت: اين شركت با تمام ظرفيت هاي خود بدنبال رفع موانع دريافت سند هاي تفكيكي و تك برگي شهرك ها و نواحي صنعتي است تا با واگذاري آن به خود واحدهاي توليدي نسبت به تامين بخشي از نيازهاي فعالان اقتصاديه نياز اين اسناد است را برطرف نمايد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به ضرورت اخذ سند تفكيكي اراضي شهرك ه و نواحي صنعتي قبل از استقرار واحدهاي صنعتي اشاره و تاكيد كرد: با تلاشهاي صورت گرفته بدنبال آن هستيم تا با ايجاد و آماده سازي تمام زيرساخت ها و مقدمات لازم، بلافاصله بعد از  استقرار و به بهره برداري رسيدن  واحد توليدي در شهركها و نواحي صنعتي قم وطي تشريفات قانوني سند تك برگي را در اختيار توليد كنندگان قرار دهيم.