استاندار قم تاكيد كرد:

واکسیناسیون حداکثری ورعایت دستورالعمل های بهداشتی لازمه بازگشایی مدارس

استاندار قم با اشاره به واكسيناسيون رده سني ۱۲ تا ۱۸ سال اظهار كرد: طبق مصوبه ستاد ملي كرونا واکسیناسیون حداکثری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی لازمه بازگشایی مدارس قم است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم؛استاندار قم در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا كه به صورت ویدئو کنفرانس و با رياست رئيس جمهوري برگزار […]

استاندار قم با اشاره به واكسيناسيون رده سني ۱۲ تا ۱۸ سال اظهار كرد: طبق مصوبه ستاد ملي كرونا واکسیناسیون حداکثری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی لازمه بازگشایی مدارس قم است.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم؛استاندار قم در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا كه به صورت ویدئو کنفرانس و با رياست رئيس جمهوري برگزار شد اظهار كرد: بازگشایی مدارس و آموزش حضوری دانش آموزان برای دانش آموزان متوسطه دوم از ۱۵ آبان و متوسطه اول از هفته اول آذر پیش بینی شده است.
استاندار قم گفت: تمام بازگشایی‌ها به شرط انجام واکسیناسیون است و باید واکسیناسیون گروه‌های سنی ۱۲ تا ۱۸ سال انجام شود تا خانواده‌ها با آسودگی خاطر فرزندان خود را به مدارس بفرستند و تا آن زمان به دنبال واکسیناسیون حداکثری هستیم.
وی با اشاره به ادامه روند نزولی ابتلا بستری و فوتی‌ها در استان قم بيان كرد: خوشبختانه تعداد بستری‌ها و فوت‌ها روند کاهشی مطلوبی دارد که باید تلاش کرد تا این تعداد به صفر برسد.
سرمست تشدید نظارت‌ها برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را ضروری دانست و گفت: بازگشایی حضوری مدارس نیازمند واکسیناسیون حداکثری است که بايد با همکاری آموزش و پرورش و مدارس سریع‌تر محقق شود.
وی در خصوص حضور کارکنان دستگاه‌های دولتی تصريح كرد: توسعه واکسیناسیون در میان کارکنان دستگاه‌های دولتی مورد تاکید است که باید صورت گیرد.
استاندار قم با تاکید بر دستور کار بودن بازگشایی ها‌ی هوشمند در کشور خاطرنشان كرد: بازگشایی‌ها و اتخاذ محدودیت‌های هوشمند به صورت آزمایشی در استان قزوین در حال اجراست که پس از روشن شدن نتایج این طرح در سایر استان‌ها نیز اجرایی می‌شود.

استاندار قم:
پلیس هوشمند از جمله نیروی های موثر در تامين امنيت و توسعه ي پايدار است
استاندار قم در مراسم صبحگاه مشترك نيروي انتظامي استان قم اظهار كرد: نيروي انتظامي نقش اساسي در تامين امنيت و توسعه ي پايدار ايفا مي كند.
به گزارش روابط عمومي استانداري قم دكتر بهرام سرمست استاندار قم در مراسم صبحگاه مشترك نيروي انتظامي كه به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، طي سخناني ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي هشت ساله دفاع مقدس، مدافعان حرم و حريم امنيت و جبهه ي سلامت؛ الگوي توسعه پايدار نظام جمهوري اسلامي را بر مبناي نظم آفريني در حوزه هاي مختلف دانست.
وي امنيت و آرامش را پايه ي اساسي توسعه پايدار دانست و افزود: هيچ كار توسعه اي بدون تامين امنيت در هيچ جامعه اي رخ نخواهد داد.
سرمست همفكري و تعامل اعضاي شوراي تامين استان براي تامين امنيت را مورد توجه قرار داد و گفت: تحقق اين مهم همواره از اهميت بسيار بالايي برخوردار بوده است و خوشبختانه در استان نهایت همدلی و تعامل سازنده میان اعضای شورای تامین استان برقرار است
استاندار قم در ادامه شيوع كرونا در سطح كشور و استان قم را مورد توجه قرار داد و بيان كرد: مسئولان استان ضمن مديريت شرايط حاد كرونايي، توانسته اند امنيت را به صورت چشمگيري افزايش دهند كه نيروي پليس در اين راستا نقش اساسي ايفا كرده است.
وي نامگذاري سال جاري تحت عنوان “توليد؛ پشتيباني ها و نامگذاري ها” را نيز مورد توجه قرار داد و تصريح كرد: يكي از اولويت هاي اصلي مسئولان استان تحقق اين شعار بوده است و به صورت ويژه تحت عنوان سه شنبه هاي اقتصادي به دنبال رفع مشكل واحد اقتصادي بوده ايم و خوشبختانه در سایه تدابیر اتخاذ شده استان قم جز استان های برتر از نظر تامین امنیت سرمایه گذاری در سطح کشور محسوب می شود
سرمست با بيان اينكه نيروي انتظامي نيز در راستاي تحقق شعار سال نقش موثري ايفا كرده است خاطرنشان كرد: پليس در نظام جمهوري اسلامي نقش چندوجهي دارد و در زمينه هاي مختلف از جمله معنويت و اخلاق، دفاع از حقوق شهروندي، اقتصاد و امنيت پشتيبان مديران اجرايي است.
مقام عالي دولت در استان خاطرنشان كرد: گسترش معنويت و اخلاق، تامين امنيت پايدار، بهبود معيشت و تامين سلامت مردم همواره مورد توجه مديريت استان بوده و با تعامل بين مسئولان در اين حوزه ها عملكرد مثبتی را شاهد بوده ایم نیروی انتظامی همواره در همه این میادین حضور موثری داشته است
استاندار قم توسعه ي ابزارهاي الكترونيكي در دنيا را نيز مورد توجه قرار داد و با تاكيد بر تحقق پليس هوشمند گفت: اگر امروز پليس مسلح به ابزارهاي نرم افزاري نباشد در مقابله با دشمنان و قانون شكنان عملكرد مطلوبي نخواهد داشت.
وي بيان كرد: خوشبختانه شاهد توسعه ي پليس هوشمند و بهره گيري از ابزارهاي فناوري در سطح استان هستيم.
سرمست بيان كرد: انتظار از پليس تراز نظام جمهوري اسلامي اين است كه در مقابله با مجرمان قاطع و مقتدر و در مسير حفظ امنيت شهروندان، پاسخگو، مردم دار و اخلاق مدار باشد.