هیچ دانشجویی، بیکار از دانشگاه صنعتی قم خارج نخواهد شد

همکاری های دو جانبه دانشگاه صنعتی قم و جهاددانشگاهی با امضای تفاهم نامه همکاری و افتتاح دفتر جهاد دانشگاهی در دانشگاه صنعتی قم گسترش یافت. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه: در نشست مشترک دانشگاه صنعتی قم با جهاد دانشگاهی استان ،رئیس دانشگاه صنعتی قم عنوان کرد: هدف در […]

همکاری های دو جانبه دانشگاه صنعتی قم و جهاددانشگاهی با امضای تفاهم نامه همکاری و افتتاح دفتر جهاد دانشگاهی در دانشگاه صنعتی قم گسترش یافت.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه: در نشست مشترک دانشگاه صنعتی قم با جهاد دانشگاهی استان ،رئیس دانشگاه صنعتی قم عنوان کرد: هدف در دانشگاه صنعتی قم این است که هیچ دانشجویی بعد از فارغ التحصیلی بیکار از دانشگاه خارج نشود و بتواند با مهارت‌هایی که کسب کرده وارد بازار کار شود.

دکتر رضایی نور  گفت: با نیروی انسانی جوان و با انگیزه مشغول به فعالیت است و تمامی مدیران و مسئولین با تمام توان مشغول خدمت هستند تا این دانشگاه در حال توسعه ارتقا یابد.

وی افزود: باشگاه توانمند سازی استارتاپ‌ها در دانشگاه صنعتی قم راه اندازی شده است و در این راستا  از ایده‌های نوین پژوهشگران و محققین حمایت می‌شود که به صورت مشارکتی با دانشگاه پروژه‌ها پیش می‌رود.

رئیس دانشگاه صنعتی قم بیان کرد: حدود ۱۰مربی برتر کشور برای کمک به دانشجویان در راستای مهارت افزایی جذب شدند و هدف در دانشگاه صنعتی قم این است که هیچ دانشجویی بعد از فارغ التحصیلی بیکار از دانشگاه خارج نشود و بتواند با مهارت‌هایی که کسب کرده وارد بازار کار شود.

وی افزود: در حال پیگیری هستیم تا مجوز انتشارات دانشگاه صنعتی قم را کسب کنیم که بسیار می‌تواند در پیشبرد امور پژوهشی موثر باشد.

دکتر رضایی نور تصریح کرد: جهاد دانشگاهی علاوه بر مباحث علمی، در مباحث فرهنگی  فعالیت های متمایزی داشته است؛ همچنین جهاد دانشگاهی به دلیل ارتباط مناسب با دانشگاه‌های استان می‌تواند  به عنوان رابط فرهنگی فرهنگی در بین دانشگاه‌های استان نقش خوبی را ایفا کند.

وی اضافه کرد: جهاد دانشگاهی می‌تواند در بحث فرهنگی یک برنامه کلان در راستای تحلیل فعالیت دانشگاه‌های استان  داشته باشد که قطعا  در پایش برنامه ها و اثرگذاری آنها بسیار موثر خواهد بود.
رئیس دانشگاه صنعتی قم گفت: همچنین می‌توان از ظرفیت مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی در راستای تحلیل داده‌های رفتاری و افکاری دانشجویان در جهت برنامه ریزی های فرهنگی استفاده کرد.