آیت‌الله حسینی بوشهری:

هم‌افزایی دستگاه‌های متولی کار فرهنگی در قم ضروری است

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: هم‌افزایی دستگاه‌های متولی فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در قم یک کار اساسی است که باید انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری روز دوشنبه در دیدار مسئولان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم ضمن تمجید از برنامه‌های تحولی مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی، خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین شعبان‌زاده گفت: آنچه که به عنوان نقشه راه سازمان تبلیغات اسلامی مطرح کرده‌اید را کمتر دیده‌ام. دستگاه‌هایی که در حوزه فرهنگ فعالیت می‌کنند دارای اعتباراتی هستند اما چون نقشه راه ندارند، بودجه را به گونه‌ای هزینه می‌کنند که آثار خارجی آن مشخص نیست، بنابراین هم افزایی دستگاه‌های متولی کار فرهنگی در قم ضروری است.
وی افزود: اولین کار شما برای اجرای نقشه راه این باشد که بین دستگاه‌های مختلف همراهی ایجاد کنید تا مجموعه‌ها به صورت منسجم و با شرح وظایف مشخص فعالیت کنند.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به کافی نبودن بودجه اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای اجرای برنامه‌های تحولی، بیان داشت: هر اقدامی که انجام می‌دهید ممکن است موانعی داشته باشد که شما باید پیش بینی‌های لازم را برای برطرف کردن این موانع داشته باشید.
تهیه محتوای غنی برای ائمه جماعات، بازسازی مجموعه با همراهی نیروهای جوان و باتجربه، توجه جدی به مسائل فرهنگی قم و تربیت کادر برای نقش‌آفرینی در سایر استان‌ها و خارج کشور و جهت‌دهی فعالیت‌های پژوهشی به سمت نیازهای اقشار تاثیرگذار از دیگر توصیه‌های آیت‌الله حسینی بوشهری بود.
در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در راستای برنامه‌های تحولی و اقدامات پیش‌رو را ارائه کرد.