نوسازی بیش از هزار و ۵۰۰ تاکسی فرسوده در قم

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: تاکنون هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در قم نوسازی شده که ۳۰۰ دستگاه آن امسال صورت گرفته است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، مرتضی عزتی ضمن تبریک فرارسیدن ۲۶ آذرماه روز حمل و نقل اظهار کرد: در مراسمی با حضور مدیران استان دستاوردهای سازمان مطرح خواهد […]

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: تاکنون هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در قم نوسازی شده که ۳۰۰ دستگاه آن امسال صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، مرتضی عزتی ضمن تبریک فرارسیدن ۲۶ آذرماه روز حمل و نقل اظهار کرد: در مراسمی با حضور مدیران استان دستاوردهای سازمان مطرح خواهد شد که از آن جمله نوسازی بیش از هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده است.
وی با بیان اینکه ۳۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده را امسال نوسازی کردیم، اظهار کرد: تاکسی تمام اتوماتیک آریو وارد چرخه فعالیت شده که تاکنون ۱۵ دستگاه وارد و خدمات بی‌سیم ارائه می‌کنند و سعی داریم سال آینده این ناوگان را به ۱۰۰ دستگاه برسانیم که خدمات ویژه زائر و توریست را ارائه کنند.
عزتی با اشاره به راه‌اندازی خدمات تاکسی اینترنتی با مجوز شورای شهر، اظهار کرد: تاکسی اینترنتی «خوش» زیر نظر این سازمان فعالیت خود را آغاز کرده و در روز جشن حمل و نقل به صورت رسمی از آن رونمایی خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه ۶ هزار دستگاه تاکسی در شهر قم فعال است، اذعان کرد: ۴ هزار راننده کمکی نیز در زیرمجموعه سازمان تاکسیرانی فعالیت می‌کنند و ۳ هزار و ۵۰۰ سرویس مدرسه هم در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند.
عزتی با اشاره به فعالیت ۵ هزار و ۲۰۰ دستگاه وانت‌بار در شهر قم، اذعان کرد: روزانه ۲۱۰ هزار نفر با استفاده از خدمات سازمان تاکسیرانی شهرداری قم در شهر جابجا می‌شوند.
منبع خبر: اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم