نمایش «مثل سوسوی فانوس آویخته» در قم به روی صحنه می‌رود

نمایش «مثل سوسوی فانوس آویخته» با موضوع دفاع مقدس و در آستانه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در پلاتو سوره حوزه هنری استان قم به روی صحنه می‌رود. به گزارش پایگاه  خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، این نمایش که محصول باشگاه تئاتر تجربه است در آستانه سالروز شهادت […]

نمایش «مثل سوسوی فانوس آویخته» با موضوع دفاع مقدس و در آستانه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در پلاتو سوره حوزه هنری استان قم به روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه  خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، این نمایش که محصول باشگاه تئاتر تجربه است در آستانه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و از ۷ تا ۱۲ دی ماه ۱۳۹۹ به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای اعضای باشگاه در پلاتو سوره حوزه هنری قم به روی صحنه می‌رود.

نمایش «مثل سوسوی فانوس آویخته» نوشته محمدرضا کوهستانی است که به کارگردانی سید مصطفی مقیمی به روی صحنه می‌رود. تمامی عوامل اجرایی این اثر را هنرجویان و هنرمندان باشگاه تئاتر تجربه تشکیل داده‌اند.

نمایش«مثل سوسوی فانوس آویخته» داستان رزمنده‌ای است که پس از پایان جنگ حاضر به استفاده از امکانات و امتیازاتی که بنیاد جانبازان در اختیار آنها می‌گذارد، نیست. به همین خاطر از طرف خانواده، دوستان و اطرافیان تحت فشار قرار گرفته می‌گیرد.

سید محمدرضا پیغمبری ، هومن پیری ، محمدرضا عمویی، شقایق پیری و ابراهیم وفایی بازیگران این اثر، مهدی کاشی مدیر اجراء، حدیث صابری روابط عمومی و نرجس ترقی دستیار کارگردان این اثر نمایشی هستند.

ابراهیم وفایی طراح صحنه، شمیم احمدی طراح لباس و گریم، فاطمه عبداله‌زاده طراح پوستر و بروشور، مهدی برقعی اپراتور موسیقی، مهدی منصوری اپراتور نور،‌ علیرضا وفسی اجرای گریم، حسین محلوجی مدیر صحنه، محمد امین امامی دستیار صحنه و علی مهر پویا مسئولیت سالن را در اجراهای این نمایش به عهده دارند