نشست مدیر و معاونین مدارس علمیه استان البرز با آیت الله فاضل لنکرانی

نشست مدیرو معاونین مرکزمدیریت حوزه های علمیه و مدیران مدارس علمیه استان البرز با آیت الله فاضل لنکرانی ۶شهریور ۱۳۹۷ درکرج انجام شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،در این نشست به مسائل و مشکلات مهم حوزه های علمیه و روحانیون و طلاب و برنامه های مدارس علمیه استان البرز مورد بحث و بررسی […]

نشست مدیرو معاونین مرکزمدیریت حوزه های علمیه و مدیران مدارس علمیه استان البرز با آیت الله فاضل لنکرانی ۶شهریور ۱۳۹۷ درکرج انجام شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،در این نشست به مسائل و مشکلات مهم حوزه های علمیه و روحانیون و طلاب و برنامه های مدارس علمیه استان البرز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
حجت الاسلام خویی مدیرحوزه های علمیه استان البرز ضمن ارائه گزارش به بیان مشکلات حوزه و اساتید و طلاب پرداخت و بدنبال آن معاونین مرکز مدیریت و هرکدام مدیران مدارس علمیه مطالب خود را مطرح نمودند.
در ادامه آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی اظهارداشتند: الحمدالله استان البرز با وجود علماء و اساتید و مسئولین دلسوز در حوزه از یک ظرفیت بالایی برخوردار است .
استاد برجسته حوزه علمیه قم افزود : باید ظرفیت حوزه شناسایی شود و در کنار آن آسیب شناسی صورت پذیرد.
عضو جامعه مدرسین گفت : باید به نحو احسن از حوزه و فضلا در مجمعه نهادها و نظام وخدمت به مردم استفاده شود.
ایشان تاکید کردند : باید بین طلاب شهرستانها و بزرگان حوزه علمیه قم و مراجع ارتباط بیشتری برقرار کرد واین ارتباط در قدیم الایام زیاد بوده است، متاسفانه در زمان فعلی کم رنگ شده است.
در پایان آیت الله فاضل لنکرانی تاکید کردند: مسئله برنامه قرآنی و تفسیرقرآن کریم در بین طلاب حوزه علمیه البرزکنجانده شود.