نشست خبری مدیرمخابرات منطقه قم با اصحاب رسانه

نشست صمیمی مهندس حاج عینی مدیر مخابرات منطقه قم با جمعی از خبرنگاران و روزنامه نگاران در ساختمان ستادی مخابرات منطقه قم انجام گرفت. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،   نشست صمیمی که با حضور مهندس حاج عینی مدیر مخابرات منطقه قم و اصحاب رسانه  روز دوشنبه ۱۰ آبانماه برگزار شد. در این گفتگوی خبری […]

نشست صمیمی مهندس حاج عینی مدیر مخابرات منطقه قم با جمعی از خبرنگاران و روزنامه نگاران در ساختمان ستادی مخابرات منطقه قم انجام گرفت.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،   نشست صمیمی که با حضور مهندس حاج عینی مدیر مخابرات منطقه قم و اصحاب رسانه  روز دوشنبه ۱۰ آبانماه برگزار شد.
در این گفتگوی خبری مهندس حاج عینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و فداکاری و ایثار شهید حسین فهمیده در خصوص فعالیتها و تلاشهای انجام شده مخابرات و کسب رتبه های مطلوب در حوزه ارتباطات و مخابرات گزارشی ارائه کرد.
شایان ذکر است مهندس حاج عینی با اشاره به بالا رفتن هزینه های انجام خدمات مخابراتی ، نگهداری و خرید تجهیزات در مقابل تعرفه های پایین قیمت که از ۱۸ سال پیش تا کنون هیچگونه تغییری نداشته است تاکیدکرد و ازود: پیشرفت و توسعه مخابرات باید با هزینه های امروز متعادل گردد و درجهت پیشرفت اهداف و خدمت رسانی بهتر به مشریان با تکنولوژی بهتر گامهای بلندی برداشته شود.
در پایان این نشست خبری مهندس حاج عینی به سئوالات و مشکلاتی که از سوی خبرنگاران مطرح شد پاسخگویی کرد.