نخستین نشست کتاب خوان ویژه اصحاب رسانه برگزار می شود 

حجت الاسلام والمسلمین جباری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم، نخستین نشست کتاب خوان ویژه اصحاب رسانه برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم, این نشست کتاب خوان به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و با همکاری و […]

حجت الاسلام والمسلمین جباری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم، نخستین نشست کتاب خوان ویژه اصحاب رسانه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم, این نشست کتاب خوان به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و با همکاری و مشارکت صدا و سیمای مرکز قم در دهه فجر انقلاب اسلامی برپا می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم در این باره اظهار داشت: از انجا که در سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به سر می بریم بر آن شدیم, با برگزاری نشست فرهنگی کتاب خوان, اهمیت خواندن کتاب و معرفی آن به دیگران را با همکاری خوب صدا و سیمای مرکز قم و به میزبانی رادیو قم برگزار کنیم.

 

جباری گفت: در این نشست مدیران ارشد رسانه, خبرنگاران, تهیه کنندگان, کارگردانان و فعالان حوزه کتابخوانی، مجریان و … حضور خواهند داشت. وی افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران به عنوان یکی از ارکان مهم فرهنگی کشور به شمار می روند که زبان گویای ملت و پیگیر مطالبات مردم و جویای حق و حقیقت اند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم در ادامه بیان کرد: حضور متعهدانه, جهادی و انقلابی فعالان رسانه ای در حوزه کتاب و کتابخوانی، در این چند سال گذشته، باعث شده اخبار و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و …. کتابخانه های عمومی استان قم, به صورت مطلوب و شایسته ای توسط رسانه های  قم و دیگر خبرنگاران پرتلاش و علاقمند به کتاب پوشش داده شود. وی در پایان اظهار داشت: اصحاب رسانه و جامعه مطبوعاتی ما از مهم ترین اقشار تاثیرگذار در هدایت افکار عمومی هستند که نمونه بارز آن دعوت به همراهی و انس با کتاب و کتابخوانی است.

شایان ذکر است که این نشست در یکی از رسانه های قم برگزار خواهد شد.