مژده به جویندگان کار: پليس قم نیرو استخدام مي کند

پليس قم از ميان جوانان مومن و متعهد داراي مدرک تحصيلي ديپلم در مقطع درجه داري پيماني پنج سال در دهه مبارک فجر استخدام مي کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپايگاه خبري پليس، علاقه مندان مي توانند جهت ثبت نام به سايت www.gozinesh.police.ir مراجعه نمايند، ضمناً در زمان ثبت نام […]

پليس قم از ميان جوانان مومن و متعهد داراي مدرک تحصيلي ديپلم در مقطع درجه داري پيماني پنج سال در دهه مبارک فجر استخدام مي کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپايگاه خبري پليس، علاقه مندان مي توانند جهت ثبت نام به سايت www.gozinesh.police.ir مراجعه نمايند، ضمناً در زمان ثبت نام اينترنتي مدارک ذيل مي بايست همراه داوطلب باشد.

۱-مدرک تحصيلي

۲-شناسنامه

۳-کارت ملي

۴-يک قطعه عکس

لازم به توضيح است،افراد پس از ثبت نام اينترنتي مي بايست پرينت برگه ثبت نام به همراه مدرک تحصيلي و ريز نمرات ديپلم را به اداره گزينش و استخدام فرماندهي انتظامي استان قم واقع در خيابان امام خميني(ره) جنب کلانتري ۱۷ واحد عضويابي تحويل نمايند.

اعتياد و مواد مخدر، مهم ترين معضل جوامع بشري است

جانشين فرماندهي انتظامي استان اعتياد و مواد مخدر را از مهمترین معضل جوامع بشري دانست و بر اهميت طرح هاي پيشگيرانه در اين حوزه تاکيد کرد.

 به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ”صياد درويشي” در نشست علمي – تخصصي مقابله با خريد و فروش مواد مخدر در استان قم، مواد مخدر را به عنوان مهمترین آسیب و معضل جوامع بشري دانست و راهکار مقابله اي با هر یک از ابعاد تولید و قاچاق، عرضه و تقاضا را در اين عرصه متفاوت دانست.

وي در ادامه با بيان اين که پليس قم در همه مراحل پیشگیری از موادمخدر فعال بوده و اقدامات موثری نيز انجام داده است، ارائه طرح هاي پيشگيرانه را مهم ارزيابي و بر ضرورت برنامه ريزي منسجم در اين حوزه تاکيد کرد.

سرهنگ درويشي گفت: سازمان های زیادی در امر پیشگیری از موادمخدر سهیم و اقدامات خوبی نيز صورت گرفته اما نیاز به يک همگرایی و هم افزایی بیشتر است تا از اتلاف منابع سازمان ها جلوگیری شود.

جانشين فرماندهي انتظامي استان قم تاکيد کرد: آسیب شناسی و ارائه راهکار بايد قابل عملیاتی شدن باشد.

سرهنگ درويشي با اشاره به ضرورت اهميت برگزاري نشست هاي علمي – تخصصي در حوزه پيشگيري از مواد مخدر با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، اقدامات مطالعاتي، آموزش و سنجش اثربخشي اقدامات سازمان های ذیربط را در اين حوزه مهم ارزيابي کرد.