موش شدن فرد قدرت نما درمقابل شیر پلیس شجاع قمی

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری عامل قدرت نمایی در قم توسط مأمور کلانتری ۱۷ شهید بهشتی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “صیاد درویشی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به خبر فوق، اظهارداشت: در جریان یک مورد درگیری با سلاح سرد در خیابان شهید […]

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری عامل قدرت نمایی در قم توسط مأمور کلانتری ۱۷ شهید بهشتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “صیاد درویشی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به خبر فوق، اظهارداشت: در جریان یک مورد درگیری با سلاح سرد در خیابان شهید بهشتی قم، مأمور گشت کلانتری ۱۷ برای دستگیری متهمان وارد عمل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم، تصریح کرد: مأمور گشت پلیس با مشاهده این درگیری، عامل قدرت نمایی با سلاح سرد را به سرعت و مقتدرانه وارد عمل شده و بدون استفاده از سلاح و دیگر تجهیزات قانونی دستگیر و خلع سلاح می کند.

سرهنگ درویشی خاطرنشان کرد: سرانجام مأمور کلانتری ۱۷ شهید بهشتی قم، ۲ تن دیگر از عاملان درگیری را نیز دستگیر و به کلانتری منتقل می کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر این که افراد شرور در قم جایی ندارند، تصریح کرد: پلیس قم برابر قانون و با حمایت دستگاه قضائی استان با افرادی که بخواهند آرامش مردم را سلب کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

سرهنگ درویشی اظهارداشت: آمارها نشان می دهد با اقدامات خوب پلیس و دستگاه قضائی و همکاری مردم عزیز استان نرخ جرایم اوباش گری در قم طی سال جاری کاهش قابل توجهی داشته است.