موسسه فرهنگی هنری شهدای ناجا در قم افتتاح شد

موسسه فرهنگی هنری شهدای ناجا با حضور فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ،استاندارقم ،رئیس دانشگاه علوم قرآنی، فرمانده انتظامی استان و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در قم افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده […]

موسسه فرهنگی هنری شهدای ناجا با حضور فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ،استاندارقم ،رئیس دانشگاه علوم قرآنی، فرمانده انتظامی استان و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در قم افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به افتتاح موسسه فرهنگی هنری شهدای ناجا در قم اظهار داشت: این اقدام کار بسیار ارزشمندی است که توسط معاونت نیروی انسانی و امور ایثارگران ناجا و جمعی از علاقمندان به این عرصه انجام شد.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، ابراز امیدواری کرد: موسسه فرهنگی هنری شهدای ناجا بتواند راه شهدا را برای مردم بیش از پیش تبیین کرده تا از روحیات آن ها بهتر استفاده شود.
سردار ” حسین اشتری” گفت: ان شاءالله این موسسه بتواند در معرفی شهدای نیروی انتظامی به مردم نقش اساسی خود را ایفا کند و ما با پیروی از راه شهدای گرانقدر شاهد ارتقاء امنیت و آرامش باشیم و در انجام ماموریت هایمان بیش از پیش موفق باشیم.