مهندس دهناد:برنامه محوری اولویت ومبنای فعالیت های مدیران باشد

مهندس دهناد نایب ریس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ، با تاکید براینکه برنامه محوری اولویت و مبنای فعالیت های مدیران باشد گفت : عقب ماندگی از برنامه ها قابل قبول نیست و در سال آتی انتظار ما این است که با برنامه ریزی دقیق تر بتوانیم اهداف عالی شرکت را به بهترین شکل ممکن پیش ببریم و از مشکلات و مسائل سال ۱۴۰۰ عبور کنیم.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در آخرین جلسه هیات مدیره این شرکت که با حضور رییس و اعضای هیات مدیره و همچنین معاونان و مدیران ستادی برگزار شد در مورد برنامه ها و اهداف شرکت در سال آتی بحث و تبادل نظر کردند.
مهندس دهناد نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با تاکید بر موضوع بنگاه اقتصادی بودن مجموعه گفت: امکانات قابل توجه این شرکت باید با برنامه ریزی دقیق در سال آتی به سمتی پیش رود که ارزش افزوده ایجاد کند و به سود دهی لازم برسیم.
وی با اشاره به نقش مدیران مناطق، خاطر نشان کرد: انتظار مدیریت در حوزه ی هزینه ها و در آمدها را داریم به گونه ای که در سال جدید با فرهنگ سازی در زمینه ی مشتری مداری و بالا بردن احساس رضایتمندی مشتری به تراز مثبتی از ارزیابی دست یابیم.
وی همچنین گفت: مدیران مناطق باید تجربیات موفق خود را با تعاملات سازنده به سایر مناطق منتقل و در همین راستا برای اجرای برنامه های ابلاغی باستاد مخابرات ایران و معاونین در مجموعه شرکت هماهنگی لازم داشته باشند.
مهندس دهناد افزود: مجموعه مخابرات در سطح کشور و همه ی استان ها به سلامت اداری و حسن اجرا شهرت دارد و این یک سرمایه بزرگ اجتماعی است که تحت هیچ شرایطی نباید آسیب ببیند و نیاز به تقویت مستمر دارد. همچنین، یکی از راه های تقویت این سرمایه، ارتباط با استانداری ها، فرمانداری ها و بخشداری هاست که امیدواریم مدیران مناطق، تا جایی که مقررات و ضوابط مجموعه اجازه می دهد به اجرای برنامه های دولت در سطح استان ها کمک کنند.
نایب ریس هیات مدیره شرکت با اشاره به تقویت خدمات مخابرات در ایام تعطیلات و به ویژه در مناطقی که مقصد مسافران نوروزیی است گفت: در همین ایام با نظارت بر کار کارکنان که یکی از ارکان مهم مدیریتی است می توانیم احساس دلگرمی در بین کارکنان و به تبع آن رضایت بیشتر مشتری را ایجاد کنیم.
وی همچنین با تاکید بر موضوع انتصاب دقیق افراد کاردان ، دلسوز و پر تلاش در حوزه های مدیریتی افزود: حذف تبعیض بین همکاران منجر به حذف آفت سازمانی در مجموعه می شود و با برنامه محور عمل کردن و انجام اقدامات شجاعانه و قاطعانه به پیشبرد بهتر اهداف و برنامه ها کمک کنیم.
مهندس دهناد به نقش ارتباطات اشاره کرد و گفت: ذات ارتباطات ضد محرومیت است و پیام محرومیت در همه ی مناطق با ارتباطات است که به گوش دیگران می رسد.

وی همچنین در پایان، با اظهار امیدواری به برنامه های مجموعه مخابرات در سال جدید، گفت: سال پیش رو، سالی است که با عنایت و همکاری نهادهای بالا دستی به گشایش منابع مالی دست می یابیم و با یاری خداوند به گونه ای پیش می رویم که با مدیریت جهادی ،خروجی دقیق و موفقی از برنامه های انجام شده در پایان سال داشته خواهیم داشت.