مهمترین راهبردمدیریت درمان استان قم افزایش رضایتمندی مراجعین است
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،به نقل از اداره روابط عمومی وامور فرهنگی مدیریت درمان استان قم :دکتر سید مهدی محصل مدیر درمان استان قم گفت :ایجاد ساز کارهای ارتباطی متعدد برای دریافت نظرات مراجعین می تواند داده های مهمی از روند خدمت رسانی در مجموعه مدیریت درمان استان قم ارائه نماید که یکی از مهمترین این ساز کارها سامانه ارتباطات و نظارت مردمی 1420 می باشد
مدیر درمان استان قم در ادامه گفت:یکی از اقدامات مهم سامانه 1420 انجام نظر سنجی از مراجعین می باشد که بر اساس استانداردهای علمی نسبت به دریافت نظرات مراجعین اقدام می نماید که بر اساس اخرین گزارش اداره ارتباطات مردمی وخدمات نوین مدیریت درمان استان قم ،میزان رضایتمندی مراجعین سال 1400 در بخش بستری 74 درصد و میزان رضایتمندی مراجعین در بخش سرپایی 72/4 درصد بوده است.
دکتر سید مهدی محصل خاطر نشان کرد : سامانه ارتباطات و نظارت مردمی 1420 سازمان تامین اجتماعی علاوه بر پاسخگویی به تماس های مردمی ، دریافت نوبت ملاقات با مدیر ،امکان ثبت شکایات ،نظرات و پیشنهادات را نیز دارد که امیدواریم با مشارکت مردم و بیمه شدگان در انعکاس نظرات خود ما را در اصلاح فرایندها و بهبود عملکرد یاری نمایند.
ارسال دیدگاه