مهمترین راهبردمدیریت درمان استان قم افزایش رضایتمندی مراجعین است

اصلاح فرایندها،پاسخگویی شفاف ،توجه به نظرات مردم وشرکای اجتماعی در تصمیم گیری ،می تواند نقش موثری در ایجاد تحول در خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی مراجعین داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،به نقل از اداره روابط عمومی وامور فرهنگی مدیریت درمان استان قم :دکتر سید مهدی محصل مدیر درمان استان قم  گفت :ایجاد ساز کارهای ارتباطی متعدد برای دریافت نظرات مراجعین می تواند داده های مهمی از روند خدمت رسانی در مجموعه مدیریت درمان استان قم ارائه نماید که یکی از مهمترین این ساز کارها سامانه ارتباطات و نظارت مردمی ۱۴۲۰ می باشد

مدیر درمان استان قم در ادامه گفت:یکی از اقدامات مهم سامانه ۱۴۲۰ انجام نظر سنجی از مراجعین می باشد که بر اساس استانداردهای علمی نسبت به دریافت نظرات مراجعین اقدام می نماید که بر اساس اخرین گزارش اداره ارتباطات مردمی وخدمات نوین مدیریت درمان استان قم ،میزان رضایتمندی مراجعین  سال ۱۴۰۰ در بخش بستری ۷۴ درصد و میزان رضایتمندی مراجعین در بخش سرپایی ۷۲/۴ درصد بوده است.

دکتر سید مهدی محصل خاطر نشان کرد : سامانه ارتباطات و نظارت مردمی ۱۴۲۰ سازمان تامین اجتماعی  علاوه بر پاسخگویی به تماس های مردمی ، دریافت نوبت ملاقات با مدیر ،امکان ثبت شکایات ،نظرات و پیشنهادات را نیز دارد که امیدواریم با مشارکت مردم و بیمه شدگان در انعکاس نظرات خود ما را در اصلاح فرایندها و بهبود عملکرد یاری نمایند.