ممنوعیت تردد کرونایی در استان قم همچنان ادامه دارد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گفت: ممنوعیت ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به قم و خروج خودروهای پلاک بومی از استان ،همچنان ادامه دارد به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “غلامرضا صدفی”اظهار داشت: برابر مصوبات يکصد و نهمين جلسه ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران استان […]

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گفت: ممنوعیت ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به قم و خروج خودروهای پلاک بومی از استان ،همچنان ادامه دارد
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “غلامرضا صدفی”اظهار داشت: برابر مصوبات يکصد و نهمين جلسه ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران استان قم که در سالن جلسات “کرامت” استانداري و به رياست استاندار قم برگزار شد، ورود خودروهاي شخصي با پلاک شهر قم به ساير شهرها ممنوع است.
وی ادامه داد:ورود خودروهاي شخصي با پلاک غير از شهر قم نیز به داخل استان ممنوع است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم افزود:تردد خودروهاي شخصي نیز از ساعت ۲۲۰۰ تا ساعت ۰۳۰۰صبح در سطح شهر ممنوع است.
وی تصریح کرد:با توجه به فعال بودن مراکز واکسيناسيون خودرويي تا اواخر شب و مراکز واکسيناسيون شبانه روزي، خودروهايي که بعد از ساعت مقرر(۲۲۰۰) براي اين امر تردد داشته اند با اخذ تاييده انجام واکسيناسيون از مراکز فوق از پرداخت جريمه تردد شبانه معاف خواهند بود.

دستگيري باند سارقان کابل روشنايي اتوبان قم- تهران
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگيري باند سارقان کابل روشنايي اتوبان قم- تهران خبر داد
سرهنگ “میکائیل قهرمانپور” اظهار داشت:ماموران گشت پاسگاه انتظامي کوشک نصرت در حين گشت زني در کيلوتر ۶۵ اتوبان قم- تهران مشاهده کردند که سرنشينان يک دستگاه خودرو پرايد در حال قطع کردن کابل روشنايي اتوبان موصوف با استفاده از تبر و سرقت آن ها هستند.
وی ادامه داد: با اقدام عملياتي ماموران گشت انتظامی پاسگاه موصوف ۴ نفر سارق دستگير و به همراه پرونده مقدماتی به پليس آگاهي تحویل شدند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: با انجام تحقیقات تکمیلی کارآگاهان و احصاء سوابق وقوع سرقت کابل از اتوبان موصوف، متهم رديف اول که سابقه دار نيز بوده به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۷۰ فقره سرقت کابل های روشنايي اتوبان قم- تهران،اقرار کرد.
وی افزود:متهم با خودرو هاي عبوري از قم يا تهران به نيمه راه اتوبان عزيمت و با پرسه زني در طول روز ابتدا محل های مناسب براي سرقت را شناسايي، سپس در نيمه هاي شب به محل بازگشته و با استفاده از تبر و سيم چين ، کابل و سيم هاي سيستم روشنايي اتوبان را قطع و سرقت می کرده و با انتقال آن ها به تهران يا قم به افراد ضايعاتي سیار، می فروخته است.
سرهنگ قهرمانپور انگیزه سرقت را تامین هزينه های اعتياد متهم دانست و گفت: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده ه مرجع قضائی استان معرفی و با صدور قرار قانوني مناسب روانه زندان شدند.