مقام ارشد نُجَباء: پارلمان عراق جای نامزدهای خائن نیست

«نصر الشمری» از دولت خواست ضمن اجرای اشدّ مجازات در حق افرادی که دستشان به خون ملت عراق آغشته است، مانع از کاندیداتوری آنان در انتخابات شود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازمرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای مقاومت اسلامی نُجَباء در ایران، رئیس شورای اجرایی مقاومت اسلامی نُجَباء در آستانه انتخابات پارلمانی […]

«نصر الشمری» از دولت خواست ضمن اجرای اشدّ مجازات در حق افرادی که دستشان به خون ملت عراق آغشته است، مانع از کاندیداتوری آنان در انتخابات شود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازمرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای مقاومت اسلامی نُجَباء در ایران، رئیس شورای اجرایی مقاومت اسلامی نُجَباء در آستانه انتخابات پارلمانی عراق، انتقاد از کاستی‌ها و کوتاهی‌ها و حتی مخالفت با دولت را حق دموکراتیک هر شهروند دانست.

«نصر الشمری» با انتشار پیامى، خواستار محاکمه نامزدهای خائنی شد که در تبلیغات انتخاباتی خود، راجع به ملت و تمامیت ارضی عراق اظهارات موهن بر زبان جاری می‌کنند.

وی به‌عنوان نمونه، به مواضع «رعد سلیمان» ازجمله نامزدهای انتخابات، در جريان مصاحبه مطبوعاتی‌اش اشاره کرد و نوشت: دولت او را شهروندی شریف به حساب آورد و امکان کاندیداتوری را برایش فراهم نمود؛ اما او با تحریک احساسات مردم، تمامیت ارضی عراق را زیر سوال برد و درصدد برآمد که فتنه طائفی را در کشور شعله‌ور سازد.

این مقام ارشد نُجَباء همچنین در ادامه از دولت خواست ضمن اجرای اشدّ مجازات در حق افرادی که دستشان به خون ملت عراق آغشته است، مانع از کاندیداتوری آنان در انتخابات شود.