مشکلات واحدهای تولیدی را بصورت میدانی پیگیری میکنیم

استاندار قم با تاکید بر پیگیری مشکلات تولیدکنندگان استان به صورت میدانی گفت: به جد پیگیر تامین زیرساخت های شهرک های صنعتی هستیم. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم . دکتر بهرام سرمست استاندار قم در چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که در سالن جلسات هیئت مدیره شهرک صنعتی شکوهیه قم […]

استاندار قم با تاکید بر پیگیری مشکلات تولیدکنندگان استان به صورت میدانی گفت: به جد پیگیر تامین زیرساخت های شهرک های صنعتی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم . دکتر بهرام سرمست استاندار قم در چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که در سالن جلسات هیئت مدیره شهرک صنعتی شکوهیه قم برگزار شد طی سخنانی با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی مدیران بخش خصوصی اظهار کرد: مواردی که به صورت استانی قابل حل نباشد به دستگاه های ملی ارجاع داده خواهند شد.

استاندار قم بیان کرد: در رابطه با طرح توسعه، اگر واحدهای اقتصادی برنامه ای دارند باید طرحشان را در اختیار دبیرخانه کارگروه قرار دهند تا زیرساخت های لازم فراهم شوند.

سرمست همچنین با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای جلوگیری از افزایش بی رویه نرخ زمین در شهرکهای صنعتی اظهار کرد: هیئت مدیره شرکت شهرکها موظف به اتخاذ تصمیمات مناسب و منطقی در خصوص سرمایه گذاران شهرک های صنعتی می باشد .

وی با تاکید بر پیگیری تامین برق شهرک صنعتی شکوهیه خاطرنشان کرد: باید ظرفیت ها و نیازها در این بخش شناسایی شده و در جلسه ای با حضور مدیران وزارت نیرو برای حل مشکلات برق پیگیری های لازم صورت بگیرد.

مقام عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استان قم متفاوت از سایر استان های صنعتی همجوار است اظهار کرد: در جلسه ای با وزیر نیرو مسئله ی برق واحدهای صنعتی و نیاز استان قم باید بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی گفت: طی یک هفته شرکت شهرک های صنعتی موظف است نسبت به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت واحدهای راکد و برنامه های پیش بینی شده جهت فعال نمودن آنها اقدام نماید .

استاندار قم با تاکید بر تعیین ضرب الاجل برای واحدهایی که برق توسط آنها بلوکه شده است خاطرنشان کرد: این واحدها باید در مدت مشخصی فعال شوند و در غیر اینصورت فرآیند حقوقی خلع ید در خصوص آنها قابل بررسی است .

استاندار قم در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به برنامه ریزی ها برای برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت میدانی خاطرنشان کرد: جلساتی هم که در استانداری قم برگزار می شوند با تعیین موضوعات اختصاصی و دعوت از مدیران ذیربط مسائل تولیدکنندگان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

استاندار قم در برنامه امروز خود از واحدهای صنعتی در زمینه ی تولید شکلات، بسته بندی مواد، فولادسازی و تولید قطعات و مونتاژ موتور سیکلت برقی بازدید و برای حل مشکلات مبتلا به انها دستورات لازم را صادر نمود.