مشکلات اقتصادی در سایه همفکری و تعامل مرتفع می شود

رییس شواری فرهنگ عمومی بخش کهک گفت : مشکلات اقتصادی در سایه همفکری و تعامل مردم ومسئولان مرتفع می شود . به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،حجت الاسلام میر مومنی امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی بخش کهک در جلسه شورای فرهنگ عمومی در جمعه مسولین منطقه ضمن اشاره به سالروز شهادت امام محمد […]

رییس شواری فرهنگ عمومی بخش کهک گفت : مشکلات اقتصادی در سایه همفکری و تعامل مردم ومسئولان مرتفع می شود .

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،حجت الاسلام میر مومنی امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی بخش کهک در جلسه شورای فرهنگ عمومی در جمعه مسولین منطقه ضمن اشاره به سالروز شهادت امام محمد باقر علیه السلام و اعیاد پیش رو گفت : مناسبت های پیش رو فرصتی است برای ارتباط با خدا و خلوت کردن با حضرت حق .

رییس شورای فرهنگ عمومی کهک در ابتدا به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود : در شریط حساس کشور می بایستی دولتمردان از افردی لایق و کاردان در بخش اقتصادی بکار گیری کنند تا بتوانیم در سایه همفکری و تعامل مشکلات اقتصادی را مرتفع کنیم .

وی در بخشی دیگر ار سخنان خود به وظایف مسولین بخش اشاره و تصریح کرد : مردم امروز مطاباتی دارند که بعضا به حق هم هست و باید در رفع مشکلات و مطالبات مردم کوشید و رضایت انان را فراهم آورد .

حجت الاسلام میرمومنی اذعان داشت: لازمه مناسبت ها ی فرهنگی مطلوب و اثر بخشی در این منطقه ، همگرایی و همفکری دستگاهها ی فرهنگی و دیگر دستگاه های دولتی بخش را می طلبد.

وی افزود: برای ارتقاء فرهنگ عمومی و باورهای انقلابی و دینی و سبک زندگی اسلامی و خانواده سالم منطقه می توان از طریق این شورا اقدامات مطلوب و اثر بخشی را انجام داد.

در پایان جلسه از چند نفر فعال درستاد نماز جمعه و شورای فرهنگ عمومی با تقدیم هدایای قدر دانی شد .
حسین اسماعیلی