مشكلات و نيازهاي ناحيه صنعتي طغرود قم بررسي شد

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم، در ديداري صميمي با مديران واحدهاي توليدي و اعضاء شركت خدماتي ناحيه صنعتي طغرود آخرين وضعيت اين ناحيه صنعتي را بررسي و اقدامات صورت گرفته براي كاهش مشكلات فعالان اقتصادي در منطقه را مورد ارزيابي قرار داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومي شركت […]

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم، در ديداري صميمي با مديران واحدهاي توليدي و اعضاء شركت خدماتي ناحيه صنعتي طغرود آخرين وضعيت اين ناحيه صنعتي را بررسي و اقدامات صورت گرفته براي كاهش مشكلات فعالان اقتصادي در منطقه را مورد ارزيابي قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم، امير طيبي نژاد در اين نشست كاري اظهارداشت: شركت شهرك هاي صنعتي قم بدنبال استفاده از ظرفيت هاي موجود در شهرك ها و نواحي صنعتي براي رفع ويا كاهش مشكلات واحدهاي توليدي است.

وي بهسازي و اصلاح ورودي ناحيه صنعتي طغرود را امري لازم بر شمرد و خاطرنشان ساخت: براي آماده سازي ورودي جديد مديران و كارشناسان اين شركت طي جلسات كارشناسي با سرمايه گذاران و همچنين اعضاء شركت خدماتي ناحيهف اقدام به طراحي و اصلاح ورودي خواهند كرد به گونه اي كه منافع واحدهاي مستقر در ناحيه و همچنين ايمني خودروها نيز تامين گردد.

طيبي نژاد در ادامه اصلاح شبكه روشنايي و رفع نواقص ناحيه صنعتي را مدنظر قرار داد و با تاكيد بر رفع مشكل روشنايي در كمترين زمان ممكن و خارج از نوبت، تصريح كرد: خوشبختانه با تعامل سازنده ومناسبي كه شركت توزيع برق استان با شهرك ها و نواحي صنعتي دارد، رسيدگي به نيازهاي واحدهاي توليدي در كمترين زمان ممكن انجام مي شود، لذا مسوولان شهرك ها و نواحي صنعتي لازم است از اين فرصت براي رفع نواقص احتمالي استفاده كنند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به وجود امنيت بعنوان يكي از نيازهاي اوليه واحدهاي توليدي اشاره كرد و بيان داشت: شركت خدماتي ناحيه صنعتي و واحدهاي توليدي مستقر در آن مي توانند با استفاده از ظرفيت هاي موجود و رعايت موارد ايمني نسبت به افزايش سطح اميني ناحيه صنعتي طغرود اقدام كنند.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم در بخش ديگري از سخنان خود وجود شركت خدماتي در اين ناحيه صنعتي را يكي از مزيت هاي اين منطقه برشمرد و گفت: شركت شهركگ هاي صنعتي قم با تمام توان از شركت خدماتي اين ناحيه صنعتي بعنوان نماينده و نماد بخش خصوصي حمايت و پشتيباني كرده و خواهد كرد و انتظار است شركت خدماتي نيز با توجه به پتانسيل موجود در اين ناحيه نسبت به زيبا سازي و بهسازي معابر با مشاركت خود واحدهاي توليدي و صنعتي اقدام نمايد.