مشارکت مردم قم درپویش ضیافت همدلی دهه اول ماه رمضان ازمرزده میلیاردریال گذشت

مشارکت نیکوکاران و مردم نوع دوست قم در پویش ضیافت همدلی در دهه اول ماه رمضان از مرز ده میلیارد ریال گذشت. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سید صادق میریی سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قم ضمن اعلام این مطلب افزود : از اول ماه مبارک رمضان با اطلاع رسانی انجام شده و […]

مشارکت نیکوکاران و مردم نوع دوست قم در پویش ضیافت همدلی در دهه اول ماه رمضان از مرز ده میلیارد ریال گذشت.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سید صادق میریی سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قم ضمن اعلام این مطلب افزود : از اول ماه مبارک رمضان با اطلاع رسانی انجام شده و هماهنگی های صورت گرفته بیش از ده میلیارد ریال مشارکت نقدی و غیرنقدی در قالب پویش ضیافت همدلی که در ادامه پویش کشوری ایران همدل و با هدف جمع آوری هدایا و نذورات مردمی جهت کمک به نیازمندان معلولین ایتام و محرومین تحت پوشش بهزیستی برگزار می گردد به مراکز بهزیستی قم صورت گرفته است.
میرئی افزود :بیش از نود درصد این مشارکت بصورت غیرنقدی و شامل اقلام اساسی سبد غذایی خانوار شامل گوشت گرم؛ برنج؛ مرغ؛ تخم مرغ؛ حبوبات و سایر خشکبار می باشد.

سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم ضمن تقدیر از همه حامیان بهزیستی افزود اقلام فوق الذکر در کوتاه ترین زمان بین مراکز و مددجویان بهزیستی قم توزیع شد و این فرایند در قالب پویش ضیافت همدلی و در ادامه پویش ایران همدل تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و با جمع آوری زکات فطره و کفارات و توزیع بین جامعه هدف به کار خود پایان خواهد داد.
میریی ابراز امیدواری کرد با حس نوع دوستی و مسئولیت پذیری اجتماعی که در فرهنگ و سنت و آموزه های دینی مردم فرهیخته استان سراغ داریم بتوانیم برای هر یک از ۲۷۰۰۰ خانوار نیازمند تحت پوشش حداقل یک بسته معیشتی قابل توجه تهیه و در اختیار ایشان قرار دهیم.
وی ضمن اعلام این مطلب که همچنان منتظر یاری مردم سخاوتمند استان خصوصا در ایام ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) هستیم راه های مشارکت در این پویش را به شرح ذیل حضور مردم شریف نیکوکار و خیرین استان معرفی نمود.

واریز کمک های نقدی به شماره حساب هدایای بهزیستی نزد بانک مرکزی به شماره ۴۱۷۶۰۳۴۵۴۱۸۸۶۹۹۹ و شماره کارت متصل به حساب هدایا ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۶۱۸۲۵۸۸ و
– آمادگی کلیه مراکز و نمایندگی سطح استان و بخش ها جهت دریافت هدایای غیرنقدی
– همچنین تلفن ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵ جهت هماهنگی دریافت کمک های غیرنقدی و اعلام نیت خاص کمک های نقدی مردم عزیز هم استانی در نظر گرفته شده است که می توانند در صورت نیاز به صورت شبانه روزی با این شماره تماس حاصل نمایند.