مستند «آن زمستان» در حوزه هنری قم نقد و بررسی شد

مستند «آن زمستان» با حضور دو منتقد موافق و مخالف و علاقمندان در سالن آسمان حوزه هنری استان قم اکران و نقد و بررسی شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، به نقل ازروابط عمومی حوزه هنری استان قم، مستند «آن زمستان» با حضور دو منتقد موافق و مخالف و علاقمندان در سالن آسمان حوزه هنری […]

مستند «آن زمستان» با حضور دو منتقد موافق و مخالف و علاقمندان در سالن آسمان حوزه هنری استان قم اکران و نقد و بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، به نقل ازروابط عمومی حوزه هنری استان قم، مستند «آن زمستان» با حضور دو منتقد موافق و مخالف و علاقمندان در سالن آسمان حوزه هنری استان قم اکران و نقد و بررسی شد.

در این نشست پس از اکران مستند «آن زمستان» که پرتره‌ای از مرحوم آیت الله محمد تقی مصباح یزدی است، منتقد موافق حنظله تاج الدینی و منتقد مخالف رضا رحیمی‌فر به بیان نقطه نظرات خود درباره این مستند پرداختند و نقاط قوت و ضعف این مستند را برشمردند.

مستد سینمایی «آن زمستان» به کارگردانی و تهیه کنندگی احمد شریف زاده، روایتگر فصلی از زندگی مرحوم آیت الله علامه مصباح یزدی است.

دیگر عوامل این مستند عبارتند از؛ تصویربردار: سید محمود حسینی، مجتبی پرکر، امین محقق راد، پژوهشگر: حسن ابراهیم زاده، تدوین گر: احمد شریف زاده، صدابردار: مجتبی آقاپور، صداگذار: محمد حسین ابراهیمی، مدیرتولید: روح الله محقق راد، اصلاح رنگ و نور: عبدالمهدی آگاه منش.

این نشست نخستین نشست از سلسله نشست‌های اکران و نقد فیلم‌های مستند است که از این پس به شکل مستمر در حوزه هنری استان قم و با حضور منتقدین برگزار خواهد شد.