مسئولين حراست سازمان ها نقش موثر در ارتقاء خدمات به شهروندان دارند

استاندار قم در ديدار مديران حراست استانداري و بخش هاي تابعه اظهار داشت: مسئولين حراست سازمان ها نقش موثر در ارتقاء خدمات به شهروندان دارند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازروابط عمومي استانداری قم سيد مهدي صادقي استاندار قم در ديدار مديران حراست استانداري و بخش هاي تابعه طي سخناني با اشاره […]

استاندار قم در ديدار مديران حراست استانداري و بخش هاي تابعه اظهار داشت: مسئولين حراست سازمان ها نقش موثر در ارتقاء خدمات به شهروندان دارند.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازروابط عمومي استانداری قم سيد مهدي صادقي استاندار قم در ديدار مديران حراست استانداري و بخش هاي تابعه طي سخناني با اشاره به نقش تاثيرگذار مسئولان حراست سازمان ها اظهار داشت: اين تاثيرگذاري مي تواند در روند رو به جلوي سازمان مثبت و  يا حتي منفي باشد.
استاندار قم رصد دقيق مسائل سازمان را از وظايف مسئولين حراست دانست و گفت: اين رصد در صورتيكه نقش كمك كننده در تحقق اهداف سازماني داشته باشد
در جهت سياست هاي نظام خواهد بود.
وي با بيان اينكه نقش نظارتي حراست نبايد منجر به بي اعتمادي در بين كاركنان شود افزود: اين مسئله زماني محقق مي شود كه حراست به وظايف ذاتي خود به صورت صحيح انجام دهد.
استاندار قم با تاكيد بر تمكين مسئولين حراست بر اخلاق و دوستي با كاركنان خاطرنشان كرد: هنر حراست سازمان ها اين است كه در زمينه ي پيشگيري قدم بردارند و با ارائه ي مشورت هاي لازم به كارمندان زمينه ي هرگونه تخلف را از بين ببرند.
صادقي در ادامه با اشاره به نقش مسئولين حراست در هدايت مديران براي اجراي اهداف سازماني گفت: حراست دستگاه ها ضمن حفظ منابع انساني كه از مهمترين سرمايه هاي دولت هستند مي توانند مديران را براي شناخت ريشه اي مشكلات و تلاش براي حل آنها كمك كنند.
نماينده عالي دولت در استان همچنين با تاكيد بر توجه به مباني كارشناسي در تهيه ي گزارشات خاطرنشان كرد: نبايستي ديدگاه هاي شخصي و باندي در تصميم گيري ها و راه حل مشكلات دخالت داده شود.
وي مهمترين هدف از تشكيل دستگاه هاي دولتي را خدمت به مردم دانست و تصريح كرد: عملكرد واحد حراست دستگاه ها با ارتقاء خدمات رساني به شهروندان رابطه ي مستقيم دارد.