مدیرکل کمیته امداد استان قم:

مردم مطمئن باشند،فطریه آنهاروزعیدبه حساب نیازمندان واریزمی شود

مدیرکل کمیته امداد استان قم از 170 پایگاه ثابت و سیار و روشهای غیرحضوری برای فطریه و کفارات خبر و اطمینان داد این وجوهات همان روز عید به حساب نیازمندان واریز می شود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،به نقل از روابط عمومی  کمیته امداد استان قم ، محسن مسعودیان راد با اشاره به اینکه جمع آوری زکات فطره تحت نظارت شورای زکات و کمیته امداد و با محوریت این نهاد انجام می شود گفت: امسال ۱۷۰ پایگاه ثابت و سیار در مساجد، معابر، و میادین پیش بینی شده است که بیشتر آنها در اطراف حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران مستقر خواهند شد.
وی با بیان اینکه امسال روشهای متعدد برای پرداخت غیرحضوری فطریه و کفارات مردم پیش بینی و فراهم شده است گفت: شماره گیری کد دستوری #۵۰۲۵۸۸۷۷* یکی از آسان ترین راههای پرداخت این وجوهات است.
مسعودیان راد از هماهنگی با بانکهای عامل در این خصوص خبر داد و تصریح کرد: کارت های بانکی به شماره های‌ ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۶۶۸ برای فطریه عام، ۷۹۳۵-۵۰۰۶-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای فطریه سادات، ۶۲۰۹-۵۰۰۷-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای کفاره غیر عمد و برای کفاره عمد ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۴۷۶در نظر گرفته شده است.
وی از پرداخت زکات فطره و کفارات با استفاده از کیو آر کد خبر داد و گفت: اگر مردم فطریه و کفارات خود را به حساب های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم واریز کنند، این نهاد با هم افزایی و تدابیری که از قبل پیش بینی کرده است اقدامات اساسی در زمینه های معیشت، درمان، مسکن و اشتغال نیازمندان خواهد داشت.
مدیر کل کمیته امداد با بیان اینکه فطریه جمع آوری شده امسال نیز با رعایت مسائل شرعی بین نیازمندان توزیع خواهد شد تأکید کرد: مردم مطمئن باشند فطریه و وجوهات آنها در همان روز عید فطر به حساب نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد واریز می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در عید فطر سال گذشته ۱۸ میلیارد ریال زکات فطره در پایگاه‌های کمیته امداد جمع آوری شده بود گفت: پیش بینی می شود، امسال ۴۰ میلیارد ریال زکات فطره به کمیته امداد استان قم پرداخت شود.