مراکز درمانی تأمین اجتماعی در استان قم افزایش یابد

عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: افزایش مراکز درمانی و شعب تأمین اجتماعی در قم خواسته ۷۵۲ هزار بیمه‌شده تأمین اجتماعی در این استان است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از خبرگزاری تسنیم  قم ، احمد امیرآبادی فراهانی در دیدار مدیرکل و مسئولان شعب تأمین اجتماعی استان قم با تقدیر از اقدامات انجام‌شده در مجموعه تأمین […]

عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: افزایش مراکز درمانی و شعب تأمین اجتماعی در قم خواسته ۷۵۲ هزار بیمه‌شده تأمین اجتماعی در این استان است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از خبرگزاری تسنیم  قم ، احمد امیرآبادی فراهانی در دیدار مدیرکل و مسئولان شعب تأمین اجتماعی استان قم با تقدیر از اقدامات انجام‌شده در مجموعه تأمین اجتماعی قم اظهار داشت: اغلب مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی بخش آسیب‌پذیر و کارگر جامعه هستند و خدمت به این عزیزان افتخار و ارزش بالای معنوی دارد.

وی بابیان اینکه قم از جایگاه بین‌المللی برخوردار است، ابراز کرد:  خدمت در این استان عشق می‌خواهد و مسئولان اجرایی که عهده‌دار منصب می‌شوند فقط به خدمت به مردم فکر کنند.

نماینده مردم قم در مجلس تأکید کرد: از تمام مدیرانی که تلاش خود را در جهت خدمت‌رسانی بی‌منت و صادقانه به مردم خوب قم کنند حمایت می‌کنیم.

وی افزود: مدیران تأمین اجتماعی در استان در تعامل با مجموعه وزارت کار و همچنین دستگاه‌های مرتبط باید به کمک بخش تولید بشتابند و مساعدت در جهت توسعه اشتغال پایدار اولویت کاری آنان باشد.

امیرآبادی، افزایش مراکز ملکی درمانی و شعب تأمین اجتماعی در قم را خواسته ۷۵۲ هزار بیمه‌شده تأمین اجتماعی از مدیران ارشد این سازمان عنوان کرد و افزود: خدمات‌رسانی در استان قم با تردد سالانه بیش از ۲۳ میلیون زائر، نگاه ملی را می‌طلبد و مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی نسبت به این موضوع تدبیری بیاندیشند.

وجود ۷۵۲ هزار بیمه‌شده تأمین اجتماعی در قم

در ابتدای این دیدار مدیرکل تأمین اجتماعی قم فرصت خدمتگزاری در قم را ارزشمند توصیف کرد و گفت: خدمت به مردم قم در کنار آستان کریمه اهل‌بیت(ع) و مراجع عظام تقلید یک موهبت الهی به مسئولان استان است.

علی‌اصغر دادخواه افزود: تأمین اجتماعی قم با داشتن ۷۵۲ هزار بیمه‌شده در حدود ۵۸ درصد جمعیت استان را زیرپوشش دارد و خدمات مختلف بیمه‌ای و درمانی ارائه می‌کند.

وی ضریب پشتیبانی بیمه‌ای در استان قم را شش و هفت‌دهم اعلام کرد و گفت: اولویت کاری سازمان تأمین اجتماعی بر کمک به توسعه اشتغال پایدار در استان قم متمرکز خواهد شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی قم، ایجاد و توسعه خدمات الکترونیک در مجموعه سازمان تأمین اجتماعی در دولت تدبیر و امید را مهم ارزیابی و تأکید کرد: با حمایت و تدبیر دکتر نوربخش، سازمان تأمین اجتماعی توانست سازمانی پیش رو در تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات الکترونیک باشد.

وی گفت: سازمان تأمین اجتماعی تاکنون بیش از ۱۲ خدمت الکترونیک در مجموعه بیمه و درمان ارائه کرده که علاوه بر کاهش روزانه هزاران سفر درون‌شهری بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران، سهم بزرگی در کاهش آلودگی هوا داشته است.

دادخواه از نسخه الکترونیک، بازرسی الکترونیک، پرونده الکترونیک و نام‌نویسی متمرکز به‌عنوان ۴ طرح مهم الکترونیک در دست اجرای سازمان تأمین اجتماعی در استان قم نام برد.