رئيس پليس فتای استان هشدار داد:

مراقب کلاهبرداري مجرمان به بهانه حراج هاي پاييزي باشید

رئيس پليس فتای استان در خصوص ارسال لينک‌هاي جعلي در شبکه‌هاي اجتماعي با عنوان حراج پاييزي به شهروندان هشدار داد به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ “علی موالی” گفت: مجرمان سايبري با تبليغات گسترده در فضاي مجازي، با ارائه فروش کالاهاي ارزان قيمت و طرح‌هاي وسوسه انگيز و تخفيفات قابل توجه پوشاک، کيف، کفش، در […]

رئيس پليس فتای استان در خصوص ارسال لينک‌هاي جعلي در شبکه‌هاي اجتماعي با عنوان حراج پاييزي به شهروندان هشدار داد
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ “علی موالی” گفت: مجرمان سايبري با تبليغات گسترده در فضاي مجازي، با ارائه فروش کالاهاي ارزان قيمت و طرح‌هاي وسوسه انگيز و تخفيفات قابل توجه پوشاک، کيف، کفش، در شبکه‌هاي اجتماعي قصد تطميع شهروندان را داشته و از اين طريق کلاهبرداري مي‌کنند.
وي عنوان داشت: مجرمان سايبري با چرب زباني اعتماد خريدار را جلب کرده و از او مي‌خواهند نيمي از پول کالاي سفارشي خود را را واريز کرده و پس از دريافت کالا مابقي وجوه را واريز کنند.
اين مقام انتظامي تاکيد کرد: متاسفانه شهروندان بعداز واريز وجوه به حساب کلاهبردار هيچگونه کالايي دريافت نکرده و شخصي پاسخگو نبوده و يا کالاي تحويلي به آنها تقلبي و متفاوت با کالاي انتخابي مي‌باشد.
وي خاطر نشان کرد: در پي تبليغات حراج هاي پاييزي شاهد ارسال درگاههاي جعلي و فيشينگ در شبکه‌هاي‌اجتماعي هستيم که با سرقت اطلاعات بانکي شهروندان حساب آنها را خالي مي‌کنند.
سرهنگ موالی توصيه کرد: شهروندان فريب برخي از پيام‌ها و آگهي‌هاي منتشر شده در فضاي مجازي، کانال‌ها و شبکه‌هاي اجتماعي با وعده‌هاي حراج آنلاين، تخفيف ويژه آخر فصل و قيمت‌هاي نازل را نخورند و اگر قصد خريد آنلاين را دارند حتما از فروشگاه‌هاي اينترنتي داراي نماد اعتماد الکترونيک خريد کنند.

برخورد جدي با تخلف شيشه دودي خودروها همچنان ادامه دارد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اشاعه شبهاتي در جامعه مبنی بر اينکه هيات عمومي ديوان عدالت اداري مصوب کرده است که شيشه دودي آزاد است،گفت: شهروندان از مصوبه ديوان عدالت اداري سوء برداشت نکنند، برخورد با تخلف شيشه هاي دودي غير متعارف ادامه دارد و جريمه آن به تشخيص پليس و افسر کارشناس است
سرهنگ “غلامرضا صدفی” بیان داشت: از مصوبه ديوان عدالت اداري سوء برداشت نشود رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان اصفهان سرهنگ محمدي: برخورد با تخلف شيشه هاي دودي غير متعارف در اصفهان با قوت ادامه دارد و شهروندان از مصوبه ديوان عدالت اداري سوء برداشت نکنند.
وی افزود: جريمه مربوط به شيشه دودي ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود و افسران در برخورد با شيشه هاي دودي مي توانند به دفعات ، متخلفي راجريمه کند و محدوديت جريمه وجود ندارد.
سرهنگ صدفی خاطر نشان کرد: ملاک تشخيص شيشه دودي بر عهده مامور است و شامل تمام شيشه هاي ماشين مي شود و اين جريمه در راستاي مسائل انتظامي و امنيتي انجام مي شود و شماره گذاري خودروهاي داراي شيشه دودي در مرکز تعويض پلاک انجام نمي شود.

خبر از نجمه محیایی