مدیر درمان جدید تامین اجتماعی قم معارفه شد

در آیین تکریم و معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی قم، دکتر سید مهدی محصل به عنوان مدیر درمان جدید تامین اجتماعی استان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی قم، معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی در این آیین طی سخنانی سه اصل تحول، عدالت و اعتماد را از راهبردهای سازمان در دوره تحولی مدیریت جدید عنوان کرد و اظهار داشت: تیم مدیریتی جدید سازمان تامین اجتماعی در ابتدای آغاز بکار در دولت سیزدهم با حجم بالایی از کار مواجه شد ولی با پشتکار و تلاش جدی شبانه روزی توانست مسائل را به خوبی مدیریت کند.
دکتر احمد اسفندیاری افزود: خیلی ها پیش بینی می کردند سازمان تامین اجتماعی در ۶ ماهه دوم امسال با چالش های بزرگ روبرو گردد که با حمایت های شخص رییس جمهور محترم و توانمندی تیم مدیریتی جدید، پیش بینی آنها به الطاف الهی و همت بالای مدیران دولت مردمی محقق نشد.
وی با بیان اینکه تغییر تحولات در مدیریت ها طبیعی است، گفت: خدمت به مردم آنهم قشر نجیب کارگر افتخار بزرگی است که همواره مدیران تامین اجتماعی شکرگزار این نعمت بزرگ و ارزشمند الهی هستند.
معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه کادر درمان تامین اجتماعی در ایام کرونا، جهادی عمل کردند خاطرنشان کرد: هزینه های کرونا در بخش های دولتی دیده و پرداخت شد ولی سازمان تامین اجتماعی با اتکا به مردان و زنان بزرگ و جهادگر خود توانست بدون دریافت ریالی از بودجه دولتی، نقش بزرگی در مهار و درمان کرونا در کل کشور ایفا کند.
وی با بیان اینکه بیش از ۵۱ درصد جمعیت کشور زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی است گفت: برخورداری از بیمه تامین اجتماعی حق هر ایرانی است و طرح های خوبی در سازمان در حال پیاده سازی برای زیر پوشش قرار گرفتن هموطنان در حال اجراست.
دکتر اسفندیاری از پوشش گسترده بیمه ای خانوار ایرانی، هوشمند سازی ، توسعه خدمات بیمه ای و درمانی، صیانت مالی از بیمه شدگان در حوزه درمان و کنترل مصارف و هزینه ها به عنوان برنامه های پیش روی سازمان تامین اجتماعی در دوره تحولی جدید ذکر کرد.
رییس انجمن صنفی کارگران ساختمانی کشور نیز در سخنانی در این مراسم گفت: هم اکنون ۱۵۰۰ انجمن صنفی کارگری فعال در کشور وجود دارد که در ارتباط مستقیم با سازمان تامین اجتماعی هستند.
اکبر شوکت ادامه داد: تشکل های کارگری همواره پشتیبان سازمان تامین اجتماعی هستند و از مسئولان امر خواستار تعامل بیشتر در راستای احقاق حقوق کارگران می باشند.
مدیر درمان سابق تامین اجتماعی قم در این مراسم با تاکید بر اینکه فرصت خدمت به مردم شریف قم را غنیمت باید شمرد، گفت: قم ، عش آل محمد ص بوده و خدمت در جوار بانوی کریمه اهل بیت ، افتخاری برای تمام مدیران و کارکنان دستگاهای اجرایی است.
دکتر داود علیمحمدی افزود: با همت مدیران و کارکنان تلاشگر سازمان تامین اجتماعی، هم اکنون بیمارستان امام رضا ع تامین اجتماعی قم دارای رتبه اول اعتبار بحشی در استان و از برترین بیمارستان های کشور در خدمت رسانی به مردم و بیمه شدگان است.
وی با ارائه آماری از خدمت رسانی در ۱۰ سال گذشته در بیمارستان امام رضا ع تامین اجتماعی قم خاطرنشان کرد: ۲۰ میلیون بار مراجعه حضوری به مراکز ملکی، ۶۰ میلیون بار مراجعه در درمان غیر مستقیم، ۹۰ هزار نفر بستری، ۵۵ هزار مورد جراحی، ۲۰ هزار بار زایمان و ۴ هزار بستری ، تنها بخشی از آمار خدمت رسانی به مردم و بیمه شدگان تامین اجتماعی قم بوده است.
مدیر درمان جدید تامین اجتماعی قم نیز در این آیین اظهار کرد: خدمت به مردم قم با ارزش بوده و از لحظه لحظه فرصت بدست آمده در راستای خدمت بی منت و صادقانه به مردم و بیمه شدگان بهره خواهیم برد.
دکتر سید مهدی محصل مدیر درمان جدید تامین اجتماعی استان قم  افزود: در دولت مردمی سیزدهم، بنای خدمت به مردم بر اساس آرمان های اعلام شده رییس جمهور محترم می باشد.
دکتر محصل در ادامه گفت :سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه ای در قم بیش از ۶۲ درصد جمعیت استان را زیر پوشش مقررات حمایتی قرار داده است.
وی افزود :بر اساس آخرین آمارها، بالغ بر ۲۴۰ هزار نفر از جمعیت استان قم به عنوان بیمه‌شده اصلی و بیش از ۵۹ هزار نفر به عنوان مستمری‌بگیر بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان از تعهدات بلندمدت وکوتاه‌مدت بیمه‌ای و درمان بهره‌مند می‌شوند.
دکتر محصل  در ادامه خاطر نشان کرد: با احتساب اشخاص تبعی تحت تکفل این گروه‌ها، در مجموع بیش از ۸۰۰ هزار نفر از جمعیت استان قم عضو خانواده تامین اجتماعی به شمار می‌روند.
وی با اشاره به اینکه با یک بیمارستان ملکی، ۳ مرکز سرپایی و جراحی محدود، ۴ شعبه اصلی، یک شعبه اقماری و ۵ کارگزاری از جمله مراکز ارائه خدمت در دو بخش درمانی و بیمه ای به بیش از ۸۱۰ هزار بیمه شده زیر پوشش تامین اجتماعی در استان قم است ،  بتوانیم خدمات شایسته ای به مردم  ارائه نماییم.