محوله قاچاق به مقصد نرسید،کشف ۴۰ تن چوب قاچاق در قم

فرمانده انتظامی استان از توقیف 3 دستگاه کامیون و کشف 40 تن چوب قاچاق در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم . سردار “سید محمود میرفیضی” اظهار داشت: مأموران یگان تکاوری این فرماندهی در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا، ۲ دستگاه کامیون بنزو یک دستگاه کامیون ولوو، حامل چوب قاچاق را در محور ” قم-گرمسار” متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از داخل کامیون ها در مجموع ۴۰ تن چوب قاچاق و فاقد هرگونه مجوز، کشف و ۳ نفر در این رابطه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان قم گفت:برابر اعلام کارشناسان،ارزش کالای مکشوفه بیش از ۱میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
وی تصریح کرد: متهمان به همراه خودروهای توقیفی و کالای قاچاق جهت سیر مراحل رسیدگی به مرجع ذیصلاح تحویل شدند.
سردار میرفیضی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرمجاز از جمله قاچاق و توزيع کالاهاي غیرمجاز توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طريق سامانه تلفنی ۱۱۰ اطلاع داده تا پليس در اسرع وقت رسیدگی و قاطعانه و قانوني برخورد کند.

توقیف ۲ دستگاه خودرو سبک قاچاق بر و کشف کالای قاچاق در قم
فرمانده انتظامی شهرستان از توقیف ۲ دستگاه خودرو سمند و پژو ۴۰۵ حامل بار قاچاق در این استان خبر داد
سرهنگ “مرادحسین جعفریان” اظهارداشت: مأموران یگان امداد در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا، ۲ دستگاه خودرو سمند و پژو ۴۰۵ حامل بار قاچاق را در محور “اراک-قم” متوقف کردند.
وی افزود: در ادامه طی بازرسی از خودروها، ۴۳ طاقه پارچه و ۸ هزار و ۷۰۰ قلم انواع لوازم جانبی موبایل فاقد مجوز و قاچاق کشف و نفر در این رابطه دستگیر شدند و برابر اعلام کارشناسان،ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: متهمان به همراه خودروهای توقیفی جهت سیر مراحل رسیدگی به پلیس امنیت اقتصادی استان منتقل شدند.
سرهنگ جعفریان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرمجاز از جمله قاچاق و توزيع کالاهاي غیرمجاز توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طريق سامانه تلفنی ۱۱۰ اطلاع داده تا پليس در اسرع وقت رسیدگی و قاطعانه و قانوني برخورد کند.