لزوم استفاده حداکثری ازامکانات وبسترهای مخابراتی برای نشرمعارف اسلامی به سراسرجهان

مدیرعامل شرکت مخابرات گفت: سیستم‌های ارتباطی کشور و استان قم تماماً در اختیار حوزه‌های علمیه است تا با استفاده از این امکان معارف دین و تشیع را به جهان معرفی و تبلیغ کنند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازخبرگزاری تسنیم ، اسدالله دهناد عصر امروز در دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری در […]

مدیرعامل شرکت مخابرات گفت: سیستم‌های ارتباطی کشور و استان قم تماماً در اختیار حوزه‌های علمیه است تا با استفاده از این امکان معارف دین و تشیع را به جهان معرفی و تبلیغ کنند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازخبرگزاری تسنیم ، اسدالله دهناد عصر امروز در دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت فضای مجازی در دنیای امروز اظهار داشت: برای همگام شدن با دنیای امروز باید معارف و ارزش‌های دینی را از بهترین روش‌ها و از فضای مجازی تبلیغ و به دنیای امروز عرضه کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه زندگی مردم با دنیای مجازی گره‌خورده است، افزود: باید برای جلوگیری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و حفظ شئون مرتبط با ین حوزه به‌اندازه کافی فرهنگ‌سازی کرده و خانواده‌ها را با فضا و نوع ارتباطات سالم در این حوزه آشنا کنیم.

وی از حوزه علمیه به‌عنوان قوی‌ترین نهاد دینی و فرهنگی مورد اعتماد جامعه نام برد و تصریح کرد: سیستم‌های ارتباطی کشور و استان قم تماماً در اختیار حوزه‌های علمیه است تا با استفاده از این امکان معارف دین و تشیع را به جهان معرفی و تبلیغ کنند.

دهناد با تذکر و یادآوری فرصت‌هایی که فضای مجازی در اختیار انسان امروز گذاشته است، گفت: باید از این سرمایه‌گذاری وسیعی که در راستای توسعه فضای مجازی و اینترنتی انجام‌شده در جهت توسعه معارف دین استفاده کرده و بیشترین بهره‌برداری را ببریم.

وی تهدیدهای فضای مجازی را یکی از مشکلات خانواده‌های امروزی دانست و خاطرنشان کرد: برای از بین بردن و کاهش آسیب‎های فضای مجازی برنامه‎های بسیاری در نظر گرفته‌شده است ولی در یک طرح یک‌ساله خود را برای تحقق این طرح آماده می‏کنیم.